Gravatar

#16661 Richard Burton 13 år siden

:))
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#16662 Ispep 13 år siden

Tror måske det er sundt at ligge en film man elsker lidt på afstand. Har indimellem selv erfaret, at dette er en god ting at gøre. Jeg tror ikke film nødvendigvis altid skal sættes på store prøver og så tit, for at finde frem til "et eller andet". Tror måske det kan være sundt at lade filmen være i sindet, fremfor den visuelt afspilles for en hele tiden :D Nåh, blot en skør tanke.
Gravatar

#16663 Richard Burton 13 år siden

#16662 Det er også som regel helt rigtigt, med de fleste film. Men jeg må sande, at jeg nu har set Prometheus 4 gange og den sidste var så absolut endnu mere givende end de andre. Jeg nød at have dokumentaren og de gode artikler i baghovedet og følte endelig jeg havde samlet alle trådene fra start til slut. Jeg behøver ikke at "finde et eller andet", for jeg har godt styr på indholdet, selvom det stadig er i spil og det er netop det, som adskiller filmen ... fra de føromtalte "fleste film" og gør det til en konstant glæde at gense.

Jeg ser frem til de kommende to kommentarspor og Klovborg, hvilket skulle bringe mig op på 7 syn inden nytår. I'll keep ya posted :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#16664 Highland Park 13 år siden

Batsy (16653) skrev:
Nå!
He, det var også en ret dårlig joke fra min side. Jeg troede, at du henviste til JannikAnd med et dawg i sætningen "... og jeg brugte ikke Paypal dog, så no wonder."
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16665 Batsy 13 år siden

Highland Park (16664) skrev:
He, det var også en ret dårlig joke fra min side. Jeg troede, at du henviste til JannikAnd med et dawg i sætningen "... og jeg brugte ikke Paypal dog, så no wonder."

Watcha ye talking bout dawg? Altså jeg har brugt paypal engang, og synes det noget bøvl, så i like ye joke dawg! :p
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#16666 Batsy 13 år siden

Gravatar

#16667 Hr. Nielsen 13 år siden

#16666 Jeg ved ikke hvordan trenden er i andre danske byer, men hernede i Nykøbing Falster, synes jeg det lader til, at det bliver oftere og oftere at man intet valg har, hvis man ikke vil se 3D udgaven (og indimellem hvis man har, kan man risikere at det så bliver i en af de mindre sale og når jeg ser denne her slags film, så vil jeg se den i den store sal).
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#16668 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden

Jeg skal da ellers love for at Brian Orndorf får set nogle, efter hans mening, fremragende film for tiden. Han har lige givet Skyfall en masse gode ord med på vejen : http://www.blu-ray.com/Skyfall/33610/?show=preview

Roger Ebert får ligeledes set masser af gode film :) Også han mener at Skyfall er en fremragende film : http://rogerebert.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/2...

Det kunne jo være at jeg skulle tage og få den at se på et tidspunkt.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#16669 Batsy 13 år siden

Halo 4 historien 6/6

Virkelig gemenført, flot, medrivende, sjov og episk start på en ny triologi. 343 gav reach smæk!

Gravatar

#16670 Highland Park 13 år siden

Batsy (16665) skrev:
Watcha ye talking bout dawg? Altså jeg har brugt paypal engang, og synes det noget bøvl, så i like ye joke dawg! :p

Tak mester. :D

[url=]If you're having Bat problems I feel bad for you son.
I got 99 foes but Batsy ain't one.
Hit me!
[/url]
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: