Min mor har været indlagt 2-3 gange i år, hun ligger på Herlev lige nu og det går bare ned ad bakke for hende, hvilket ikke er fedt at overvære. Hun er ikke ved at stille skoene, men hun river bare alt muligt til sig og er efterhånden et sølle skrog at se på.
Så varme tanker til dig og din mor herfra :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Life of Pi har næsten udelukkende fået fremragende anmeldelser, men der er også nogle mere negative imellem. Her er en sjov en:
Andrew O'Hehir, Salon.com skrev:
I felt like I'd been invited to a seven-course dinner, and all seven turned out to be cake - and then the host insisted on delivering a lecture about how cake would bring me closer to God.
Life of Pi har næsten udelukkende fået fremragende anmeldelser, men der er også nogle mere negative imellem. Her er en sjov en:
I felt like I'd been invited to a seven-course dinner, and all seven turned out to be cake - and then the host insisted on delivering a lecture about how cake would bring me closer to God.
Vil ikke overaske mig over at den havde et religiøst budskab her og der, men ser stadig ud til at være et visuelt og fremragende "eventyr", kan man kalde den for det?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Vil ikke overaske mig over at den havde et religiøst budskab her og der, men ser stadig ud til at være et visuelt og fremragende "eventyr", kan man kalde den for det?
Om man kan kalde den et eventyr? Det kan du vel godt, selvom det nok kommer lidt an på, hvad du mener med det. Den passer vel på definitionen af "adventure", men (formentlig) ikke på "fairy tale". Anyway, så er det en must-see. :)
Om man kan kalde den et eventyr? Det kan du vel godt, selvom det nok kommer lidt an på, hvad du mener med det. Den passer vel på definitionen af "adventure", men (formentlig) ikke på "fairy tale". Anyway, så er det en must-see. :)
Well, en tiger i en båd og den har jo den lidt eventyrlige stemning over sig, i det visuelle. Men ja mener lidt hen af adventure vejen 8)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#16771 NightHawk 13 år siden
Det er jeg ked af at høre, Misuma. :( De bedste tanker herfra og god bedring til din mor!
#16772 Åkepool 13 år siden
Det er sgu noget lort.
Min mor har været indlagt 2-3 gange i år, hun ligger på Herlev lige nu og det går bare ned ad bakke for hende, hvilket ikke er fedt at overvære.
Hun er ikke ved at stille skoene, men hun river bare alt muligt til sig og er efterhånden et sølle skrog at se på.
Så varme tanker til dig og din mor herfra :)
#16773 Collateral 13 år siden
God bedring med hende. Håber det lykkedes hende at kvitte smøgerne og i det hele taget få det bedre!
#16774 misuma 13 år siden
Hun må endnu ikke komme hjem, men får det dog gradvist bedre 6/6
10 km's løbetur inden kl 07.30 og det føles fantastisk 6/6
#16775 Åkepool 13 år siden
Hold da op! Og så på en søndag.
Godt gjort :)
Og godt med din mor.
#16776 davenport 13 år siden
#16777 MMB 13 år siden
#16778 Batsy 13 år siden
#16779 MMB 13 år siden
#16780 Batsy 13 år siden
Well, en tiger i en båd og den har jo den lidt eventyrlige stemning over sig, i det visuelle. Men ja mener lidt hen af adventure vejen 8)