#16962: Det virker også som om at den har fået en modtagelse meget lig "The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford", hvilket gør mig meget forventningsfuld :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Ja, det gør. Ikke imponerende, men flot og vellykket. Hans film er heller ikke til alle måske? Ebert/Roaper var ikke heeelt oppe og ringe over Killing Them Softly, men det tager jeg ikke så tungt denne gang :D
Min far har fået klippet 2 af tæerne af, de skulle falde af før eller senere, men de måtte fjerne dem pga væsker under tæerne, og nu har han mange smerter og er træt det meste af tiden, det vil tage lang tid og hele :/ 0/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Min far har fået klippet 2 af tæerne af, de skulle falde af før eller senere, men de måtte fjerne dem pga væsker under tæerne, og nu har han mange smerter og er træt det meste af tiden, det vil tage lang tid og hele :/ 0/6
#16961 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16962 Ispep 13 år siden
#16963 Kruse 13 år siden
#16964 Ispep 13 år siden
Ja, det gør. Ikke imponerende, men flot og vellykket. Hans film er heller ikke til alle måske? Ebert/Roaper var ikke heeelt oppe og ringe over Killing Them Softly, men det tager jeg ikke så tungt denne gang :D
#16965 BN 13 år siden
Tager du det så tungt næste gang han ikke er helt oppe og ringe over Killing Them Softly?
#16966 Ispep 13 år siden
#16967 Kruse 13 år siden
Nej, det er nok lidt mere en acquired taste, og hans filmsprog er nok ikke noget der tiltaler størstedelen. Men det er lige noget for mig :)
#16968 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden
Så der bliver nok ikke så meget med at streame i julen :)
#16969 MOVIE1000 13 år siden
#16970 tiany 13 år siden
Øv - god bedring til ham M1K