Gravatar

#17381 frankdrebin 13 år siden

Adele skal optræde med Skyfall til Oscar uddelingen. Derudover kommer alle 6 Bomd's på scenen!

Fedt nok alligevel :)

link
Gravatar

#17382 Pécuchet 13 år siden

Det nye layout på Information.dk - 0/6.

Der burde have været Roser.
Gravatar

#17383 lagoni 13 år siden

Pécuchet (17382) skrev:
Det nye layout på Information.dk - 0/6.

Jeg skulle lige ind for at se det og troede jeg var komme til at klikke på et andet faneblad, med en side der nu (designmæssigt) ligner: politiken.dk :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#17384 Snaden 13 år siden

Da de lige skiftede det, troede jeg at jeg havde kommet til at zoome ind på siden. Det er ikke det bedste design synes jeg.
Gravatar

#17385 HonoDelLoce 13 år siden

Uf, den er godt nok ikke god, nej.

Jeg tænker, at det er fordi de har ville lave et af de her fancy sites, der virker både på mobilen og almindelig browser (så det skalerer alt efter skærmopløsning og størrelse), ligesom flere andre sider har det (tjek f.eks. engadget.com og onside.dk)

Hvis man gør browseren f.eks. smallere kan man se, at indholdet tilpasser sig.

At deres valgte løsning så er ultra-grim, det må jo så være et spørgsmål om en virkelig "dårlig" smag hos designerne :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17386 Tenebrae 13 år siden

På bloggen "Rygende Revolvere" kan man vinde den britiske DVD-udgivelse af "Django Shoots First".

Konkurrence

6/6 og thumbs up til den konkurrence ;-)
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#17387 wimmie 13 år siden

BN (17374) skrev:
For at hjælpe dig lidt med overblikket kan jeg lige nævne, at JEG ikke er blevet forælder for nylig.

Ellers andre herinde der ikke er blevet forældre for nylig?

Ikke [i]for nylig[i] nej... Men for 13 måneder og 8 dage siden :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#17388 BN 13 år siden

Utroligt så få herinde der IKKE er blevet forældre for nylig!

:-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#17389 PredatorX 13 år siden

Jeg blev for 8 år siden :)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#17390 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden

Jeg har lige genset "The Social Network" som var ligeså god som første gang jeg så den. Denne gang lagde jeg endnu mere mærke til musikken/lydeffekterne, som på alle måder er fantastiske.

Især er der scenen med Sean Parker og Marc Zuckerberg inde på diskoteket. Fincher har virkelig sat tryk på musikken eller hvad man vil kalde det således man sættes i Parker og Zuckerbergs sted. Jeg skulle da i hvert fald anstrenge mig for at høre hvad der blev sagt, ligesom man normalvis skal på et diskotek.

Ligeledes er der også de to scener med Erika. Rooney Mara er godt nok ikke meget med i filmen, men hendes betydning er enorm for filmens handling. Hun er den eneste i filmen som for alvor kan få den menneskelige del af Zuckerberg frem. For ikke at nævne at det også er disse scener at Sorkin kan få afløb for sine aversioner mod Facebook og i særdeleshed dens brugere.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: