Gravatar

#17511 Thomsen 13 år siden

Skeloboy (17508) skrev:
6/10
Ved Vejs Ende

Overraskende. For mig er det en ren 10/10.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#17512 Skeloboy 13 år siden

Thomsen (17511) skrev:
Skeloboy (17508) skrev:
6/10
Ved Vejs Ende

Overraskende. For mig er det en ren 10/10.

Ja, ved godt, at den generelt regnes blandt hans bedste, men den sagde mig ikke så meget som hans andre film.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#17513 Wangsgaard 13 år siden

PredatorX (17510) skrev:
The Master 70mm

Skuespil 5/6
70mm kopien 6/6
Scenografi 6/6

Selve filmen 3/6... Skuffende og til tider gabende kedelig :(

Har det lidt på samme måde
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#17514 Ispep 13 år siden

Overraskende måske ikke. Men jeg synes ikke den så ringe ud på traileren, men underholdende.
Gravatar

#17515 Kruse 13 år siden

Ispep (17514) skrev:
Men jeg synes ikke den så ringe ud på traileren, men underholdende.

Så giv den da endelig en chance. Hvem ved, det kan være at du finder den underholdende? Jeg holder mig dog langt væk :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#17516 Ispep 13 år siden

Mine forventninger er da sænket nu. Det er klart. Ikke at jeg forventede storhed før, men en solid underholdende film. Tror måske også jeg dropper bioturen medmindre min far giver, da vi havde en halv aftale :0 Men kan da netop være jeg bliver overrasket lidt nu med lave forventninger. Det er hændt før. Jeg var jo vild med Rambo 4 selvom de fleste skrev den stank.
Gravatar

#17517 HonoDelLoce 13 år siden

Ispep (17516) skrev:
Jeg var jo vild med Rambo 4 selvom de fleste skrev den stank.

Jeg ELSKEDE Rambo 4 ! Den gav mig virkelig denne her følelse af at være en bebumset teenager igen, der bare skulle se kill-sprees - oooooh, how I loved it !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17518 Ispep 13 år siden

Nemlig. Og den var ellers haglet ned i pressen.
Gravatar

#17519 Hr. Nielsen 13 år siden

Ispep (17516) skrev:
Jeg var jo vild med Rambo 4 selvom de fleste skrev den stank.
Også her. Den var også næsten langt-ude-anarkistisk voldelig, som sked den på alt der hed fine fornemmelser og gav efter for ens indre svinehund. Det er dog sjældent film der hagles så meget ned, er virkelig gode. Men om jeg vil synes DH5 stinker eller er okay, ved jeg ikke. Skal jeg sige når jeg ser den som leje (medmindre du ser den og giver den high five......måske du laver en 'Insider-Battelship';)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#17520 HonoDelLoce 13 år siden

Ispep (17518) skrev:

Nemlig. Og den var ellers haglet ned i pressen.

Når det kommer til sådanne film, så plejer jeg som regel ikke at gå så meget op i, hvad pressen skriver :D

I det hele taget læser jeg for det meste kun anmeldelser af film, jeg allerede selv har set - med mindre, det er film, som jeg virkelig er i tvivl om - eller selvfølgelig film, som jeg VED, jeg ikke skal se ;)

Thomas E. Nielsen (17519) skrev:
Den var også næsten langt-ude-anarkistisk voldelig, som sked den på alt der hed fine fornemmelser og gav efter for ens indre svinehund.

Just præcis. Det var simpelthen så skide befriende bare at sidde og grine over de vanvittige påfund for at gå fakebloodgalore :D

Jeg tror s'gu jeg vil smække den på her i eftermiddag inden kæresten kommer hjem. Et rart lille afbræk inden aftenen nok kommer til at stå i Valentines tegn - mod min gode vilje..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: