Jeg synes det er rigtig fedt ud! Og jeg er en af de få der synes Orgins var en fin film, håber da den for en hård Pg 13 rating eller R- rating :D Wolverine med blod på, nums!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Paki - noget nyt om din anmeldelse? Har tænkt utrolig meget over det, siden du skrev hvad der var sket. Min søster (der er adopteret fra Indien) gik total amok, og var ude i noget med at fjerne enkelte kønsdele osv. ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg har endnu ikke været tilkaldt hos Station City, da de er i gang med at håndtere en voldtægtssag.
Jeg har det faktisk rigtig fint.
Jeg har gået til kickboksning i over 1½ år og har lært, at vold (som jeg kunne mærke, at jeg havde lyst til) kun skal bruges i absolut nødvendighed. At han spyttede på mig, viste mig kun, hvor ufatteligt svag han var og jeg har faktisk formået at vende det her til en hændelse, som gør, at jeg føler mig rimelig ovenpå.
Det faktum, at jeg kender til flere metoder, hvorpå jeg fysisk kunne ødelægge ham (fordi politiet kom sgu ganske enkelt ikke, da min leder ringede) og undlod at gøre det, viser mig, at det jeg har arbejdet mest med ift. kampsport lever i mig: Krigerens ro.
Men jeg tænkte allermest på børnene. Jeg ville ikke have, at de skulle blive traumatiseret over en evt. voldelig hændelse. Samtidigt irriterer det mig, at jeg ikke tog ham med på politistationen, fordi måske er han en person, der faktisk er en virkelig (og kontinuerligt) dårlig indflydelse på sine børn...
#17871 Batsy 12 år siden
#17872 Ispep 12 år siden
Aha!!
Jeg fik indtrykket af det lidt modsatte. Lidt a la Batman Begins-agtigt.
#17873 Hr. Nielsen 12 år siden
#17874 davenport 12 år siden
#17875 HonoDelLoce 12 år siden
Typisk asiater !
Og ja - det var en joke ! Det med asiaterne. Det med asier var rigtigt nok...
#17876 davenport 12 år siden
#17877 Highland Park 12 år siden
#17878 davenport 12 år siden
#17879 Wangsgaard 12 år siden
Nej de er herre gode oven på leverpostej!
#17880 the_paki_don 12 år siden
Jeg har det faktisk rigtig fint.
Jeg har gået til kickboksning i over 1½ år og har lært, at vold (som jeg kunne mærke, at jeg havde lyst til) kun skal bruges i absolut nødvendighed. At han spyttede på mig, viste mig kun, hvor ufatteligt svag han var og jeg har faktisk formået at vende det her til en hændelse, som gør, at jeg føler mig rimelig ovenpå.
Det faktum, at jeg kender til flere metoder, hvorpå jeg fysisk kunne ødelægge ham (fordi politiet kom sgu ganske enkelt ikke, da min leder ringede) og undlod at gøre det, viser mig, at det jeg har arbejdet mest med ift. kampsport lever i mig: Krigerens ro.
Men jeg tænkte allermest på børnene. Jeg ville ikke have, at de skulle blive traumatiseret over en evt. voldelig hændelse. Samtidigt irriterer det mig, at jeg ikke tog ham med på politistationen, fordi måske er han en person, der faktisk er en virkelig (og kontinuerligt) dårlig indflydelse på sine børn...