Gravatar

#17951 Ispep 12 år siden

Kan høre du ikke har set Killer Joe og Lincoln Lewyer. Det svarer jo lidt til at fremhæve Heath Ledgers tidligere film og konkludere, at manden ikke kunne spille. Og når man arbejder med Nolan, Scorsese, Friedkin, ja så er man så sandelig useriøs.

Lawless var en ok film. Intet andet. Pearce har i den grad set bedre dage. På det sidste har han været ret dårligt kørende synes jeg. Han var pinlig i Lockout. Lawless var et mere forsøg på noget seriøst, men han var kikset synes jeg, og virkede påtaget på mig.
Gravatar

#17952 HonoDelLoce 12 år siden

Har nu fået set de første fem afsnit af Homeland.

Lovely television right there, my friend !

6/6
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17953 knipsknips 12 år siden

Sidste prøve inden praktik, bestået. 6/6
Gravatar

#17954 Thomsen 12 år siden

#53 - Tillykke! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#17955 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden

Fantastisk performance af Bradford Cox og hans band Deerhunter hos Jimmy Fallon: http://www.latenightwithjimmyfallon.com/video/deer...
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#17956 misuma 12 år siden

Trailer til The Purge:

http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=10...

Ser spændende ud.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#17957 Åkepool 12 år siden

Batsy (17943) skrev:
På højde med Heath legders joker, Antohny Hopkins Hannibal, Kevins Spacyes John doe, Annie Wilkies i Misery?

Det var bl.a. dem jeg havde i tankerne da han skrev "rystende" og tro mig, han når ikke i nærheden af deres og flere andres præstationer ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#17958 Ispep 12 år siden

Hør ikke på ham Batsy :D Metthew er virkelig afstumpet og modbydelig i rollen. Rollen, som er skrevet til ham, rummer først og fremmest en ondskab jeg ikke har set så modbydelig i meget lang tid. I USA fik den faktisk NC-17 rating, så tro når jeg siger, at filmen/han er pænt meget disturbing :D Udover det, så er Matthews fremtoning så isende kold, at jeg virkelig fik "chills" når han var på skærmen. Om han er bedre end John Doe, Hannibal eller de andre ikoniske personligheder du nævner, ved jeg ikke, det er der nok ikke mange der er eller kommer op på siden, men jeg fandt ham ligeså ubehagelig som dem du nævner. Om han spiller ligeså godt som "de andre" kan vi jo diskutere frem og tilbage, men han er i hvert fald mere modbydelig end Jokeren, taler vi om skræmmefaktor. Men se den og døm selv. Jeg synes i øvrigt filmen er en overset lille perle, altså Killer Joe, som jeg håber bliver anmeldt her på siden. Bestemt ikke til alles smag, men tror dog den vil falde i enkeltes anmeldere her på siden.
Gravatar

#17959 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden

Så er det også blevet officielt at Jimmy Fallon bliver ny vært på The Tonight Show, så nu er spørgsmålet hvem der skal overtage hans plads på Late Night. Seth Meyers er et varmt bud.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#17960 Zombi 12 år siden

Whispering Horse (17959) skrev:
Så er det også blevet officielt at Jimmy Fallon bliver ny vært på The Tonight Show, så nu er spørgsmålet hvem der skal overtage hans plads på Late Night. Seth Meyers er et varmt bud.

Indtil Jay Leno skifter mening og Fallon får sparket.

Skriv ny kommentar: