Kigger lidt på Time's 100 mest indflydelsesrige mennesker i verden...
Jennifer Lawrence og Lena Dunham er på den... Altså, indenfor kunstnere.
Det kan jeg ikke helt tage seriøst. Mange, mange andre på listen giver rigtig god mening og jeg kan efter meget positiv optimisme måske tilkendegive Lena Dunham på listen, men Jennifer Lawrence, som jeg godt kan lide, kan jeg ikke se, hvorfor hun har en plads på den liste. Ikke endnu i hvert fald.
Sundance Channel ser ud til at være en udbyder der skal regnes med. Først kom de med Top of the Lake og nu kommer de angiveligt med endnu en fremragende serie i form af Rectify:
Sundance Channel ser ud til at være en udbyder der skal regnes med. Først kom de med Top of the Lake og nu kommer de angiveligt med endnu en fremragende serie i form af Rectify:
Det har nu været kendt et stykke tid, mener de allerede snakkede om det under Super 8, hvor han og hans Søn var ude og besøge settet, hvor han fik en snak med J.J. Abrams, der er et interview, hvor han fortæller om dette, kan bare ikke lige huske, hvorfra.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18071 Pécuchet 12 år siden
#18072 the_paki_don 12 år siden
Jennifer Lawrence og Lena Dunham er på den... Altså, indenfor kunstnere.
Det kan jeg ikke helt tage seriøst. Mange, mange andre på listen giver rigtig god mening og jeg kan efter meget positiv optimisme måske tilkendegive Lena Dunham på listen, men Jennifer Lawrence, som jeg godt kan lide, kan jeg ikke se, hvorfor hun har en plads på den liste. Ikke endnu i hvert fald.
#18073 Kisbye 12 år siden
Nu interessere amerikanske skuespillere mig så heller specielt meget.
#18074 Skeloboy 12 år siden
Jennifer Lawrence burde man dog kende. Hvis ikke får X-Men: First Class og Hunger Game, så for den geniale Winter's Bone :)
#18075 Zombi 12 år siden
Desværre er det sikkert en ret lille rolle men alligevel.
#18076 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden
http://www.hollywoodreporter.com/review/rectify-tv...
Trailer:
#18077 Kruse 12 år siden
#18078 MMB 12 år siden
38293829473583452394572398457/6
#18079 elwood 12 år siden
Det har nu været kendt et stykke tid, mener de allerede snakkede om det under Super 8, hvor han og hans Søn var ude og besøge settet, hvor han fik en snak med J.J. Abrams, der er et interview, hvor han fortæller om dette, kan bare ikke lige huske, hvorfra.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18080 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden