Ja, dansk landsholdsfodbold bliver 2 år mere i stenalderen.. Lovely..........
Jeg forstår vitterligt ikke, hvordan man kan lave en 2 års forlængelse med en landstræner, når man ved, at der om et halvt år skal igangsættes et omfattende generationsskifte på holdet.. Så lader ud Morten Olsen starte på det - og så skal en anden komme ind og tage over midt i skiftet..
Ugennemført..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Det gode ved det er det ikke for nemt men heller ikke for svært!, og de fantastiske Cast kevin Connery og Mark Hamil er GREAT!.
Nu til Historien Det sku en meget god ide at det forgår i Arkham Aslyum det har ikke forgået I Arkham i film og I batman TAS jo en enkelt gang gjorde det vist nok da batman blev stilt for retten anklaget af forbryderne. Det er en meget godt plot Især det med Titan Giftet var meget godt. Men også det med The Riddler var en god ide og Batmans Gagdet var Jo en god ide og the Dective Mode. historie 8/10
Nu til Gameplay
Det er jo Fed Graffik blanding af lidt Animation Og Real. Kamp systmet er også rigtig god kan ikke forstille mig Batman som First person mode.
9/10
Boss fights
The Joker 8/10 kunne været svære Killer Croc 6/10 det var alt for nemt Poision Evy 9/10 rigtig udeforderene hun var en hård negl / Kælling Harley Quiin syndes at hun er en kujon men hun er jo svag men 7/6 Bane 7,5/10 det var for meget det samme som the Titans gør han måtte gerne kunne gøre mere end storme og Kaste med ting. Scarecrow første kamp 7/6 jeg døde nogle pr gange Scarecrow anden kamp 8/6 bedere svære Tredje kamp 10/10 det med
Med at man spiller jokeren er fedt i de 2 min man gør det. Især der hvor man ser Crashet i starten før man kommer til Batmobilen skræmte mig troede min Xbox var gået i Hack
Men alt i alt Bedste Batman Spil syndes det er på højde med The Dark Knight så
6/6 Jeg er jo batman Nørd men det er jo for fedt og ikke fordi det er et batman spil Men han er jo Kun Wannabe af mig?! kunne havde fanget Jokeren i starten af spillet
Men håber i forstår mit hurtigt skrevet og Resume og min vudering af spillet ;)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Dagen idag 5/6 jeg har rydet op på mit værelse og hjulpet, min far i køkkenet og min mor i stuen, for i aften (NU) skal vi holde min fødselsdag for familien, også lige midt på dagen kommer, min far indtil mig og siger "der er en pakke" en pakke tænker jeg, en som de har købt, både ja og nej det var pakken fra cdon og nu har jeg modtaget min Star wars the clone wars sæson 1 på BD og terminator sæson 1 på dvd og de var begge i fin stand så jeg glæder mig til imorgen hvor jeg rigtig kan hygge mig med dem :)
ugen 6/6 det har været en glimrende uge hvor jeg er startet i skole ikke særlig slemt, men sjovere end jeg forventede også har jeg set en Rocky film hver dag, og jeg er lige blevet færdig med Rocky Balboa, jeg kommer nu til at savne at jeg ikke kan se en imorgen osse:(, men alle dage i denne uge har været perfekt så derfor får den 6/6 ikke engang Søndag kan ødelægge min fantastiske uge :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#1801 filmz-Bruce 14 år siden
0/6 ... pis!
#1802 HonoDelLoce 14 år siden
Ja, dansk landsholdsfodbold bliver 2 år mere i stenalderen.. Lovely..........
Jeg forstår vitterligt ikke, hvordan man kan lave en 2 års forlængelse med en landstræner, når man ved, at der om et halvt år skal igangsættes et omfattende generationsskifte på holdet.. Så lader ud Morten Olsen starte på det - og så skal en anden komme ind og tage over midt i skiftet..
Ugennemført..
#1803 Ericmase 14 år siden
#1804 Batsy 14 år siden
Endlig fik jeg gemmen ført Batman Arkham aslyum!
Det gode ved det er det ikke for nemt men heller ikke for svært!, og de fantastiske Cast kevin Connery og Mark Hamil er GREAT!.
Nu til Historien
Det sku en meget god ide at det forgår i Arkham Aslyum det har ikke forgået I Arkham i film og I batman TAS jo en enkelt gang gjorde det vist nok da batman blev stilt for retten anklaget af forbryderne. Det er en meget godt plot Især det med Titan Giftet var meget godt. Men også det med The Riddler var en god ide og Batmans Gagdet var Jo en god ide og the Dective Mode.
historie 8/10
Nu til Gameplay
Det er jo Fed Graffik blanding af lidt Animation Og Real. Kamp systmet er også rigtig god kan ikke forstille mig Batman som First person mode.
9/10
Boss fights
The Joker 8/10 kunne været svære
Killer Croc 6/10 det var alt for nemt
Poision Evy 9/10 rigtig udeforderene hun var en hård negl / Kælling
Harley Quiin syndes at hun er en kujon men hun er jo svag men 7/6
Bane 7,5/10 det var for meget det samme som the Titans gør han måtte gerne kunne gøre mere end storme og Kaste med ting.
Scarecrow første kamp 7/6 jeg døde nogle pr gange
Scarecrow anden kamp 8/6 bedere svære
Tredje kamp 10/10 det med
Men alt i alt Bedste Batman Spil syndes det er på højde med The Dark Knight så
6/6 Jeg er jo batman Nørd men det er jo for fedt og ikke fordi det er et batman spil
Men han er jo Kun Wannabe af mig?! kunne havde fanget Jokeren i starten af spillet
Men håber i forstår mit hurtigt skrevet og Resume og min vudering af spillet ;)
#1805 Ericmase 14 år siden
#1806 wimmie 14 år siden
#1807 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#1808 MOVIE1000 14 år siden
det var nok det mest undeholdene afsnit jeg har set og det sjoveste, der var ytrolige mange gode, blev især rigtig imponeret over hende til sidst
#1809 MOVIE1000 14 år siden
jeg har rydet op på mit værelse og hjulpet, min far i køkkenet og min mor i stuen, for i aften (NU) skal vi holde min fødselsdag for familien, også lige midt på dagen kommer, min far indtil mig og siger "der er en pakke" en pakke tænker jeg, en som de har købt, både ja og nej det var pakken fra cdon og nu har jeg modtaget min Star wars the clone wars sæson 1 på BD og terminator sæson 1 på dvd og de var begge i fin stand så jeg glæder mig til imorgen hvor jeg rigtig kan hygge mig med dem :)
ugen 6/6
det har været en glimrende uge hvor jeg er startet i skole ikke særlig slemt, men sjovere end jeg forventede også har jeg set en Rocky film hver dag, og jeg er lige blevet færdig med Rocky Balboa, jeg kommer nu til at savne at jeg ikke kan se en imorgen osse:(, men alle dage i denne uge har været perfekt så derfor får den 6/6 ikke engang Søndag kan ødelægge min fantastiske uge :)
#1810 AP 14 år siden