Købte en fransk hotdog til formiddag, i 7/11 og pigen bag disken sagde at der lige gik et øjeblik, så jeg driblede ned til filmbladende bagerst i butikken og nåede lige derned da pigen råbte gennem butikken "Hvad skal du ha' i brødet Hr.?"
HR.!!!
Så gik jeg op og spurgte om jeg havde hørt rigtigt og det havde jeg sgu :(
Dagen var nærmest lige begyndt for mig og her stod hun og fik mig til at føle mig 800 år gammel..... Nedtur :(
2/6 (2 fordi hun gjorde det af ren høflighed, sagde hun).
Jeg havde sgu nær hugget hende en med min rollator.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Et af de få billeder af Heath Ledger udennthe joker makeup på slettet til the Dark knight, der var generelt ikke meget benhinde the scenes med Heath Ledger i forb. Med TDK.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har lige opdateret mit bredbånd til 50 mbit fra 25 mbit. Det vil sige, at de Yousee som sædvanlig kører en kampagne hvor man får 50 mbit i 3 måneder, men kun betaler for 25 mbit.
Det gør de faktisk, næsten, hele tiden. Så det kan ikke betale sig at betale 50 kroner mere for en decideret 50 mbit forbindelse.
Et af de få billeder af Heath Ledger udennthe joker makeup på slettet til the Dark knight, der var generelt ikke meget benhinde the scenes med Heath Ledger i forb. Med TDK.
Der er en god stak billeder her.. Jeg så dem selv her den anden dag.. En hel del jeg ikke havde set før..
#18151 Åkepool 12 år siden
HR.!!!
Så gik jeg op og spurgte om jeg havde hørt rigtigt og det havde jeg sgu :(
Dagen var nærmest lige begyndt for mig og her stod hun og fik mig til at føle mig 800 år gammel..... Nedtur :(
2/6 (2 fordi hun gjorde det af ren høflighed, sagde hun).
Jeg havde sgu nær hugget hende en med min rollator.
#18152 BN 12 år siden
http://filmtips.dk/wp-content/uploads/2013/04/TheD...
(fra McPeters nye filmside)
6/6 til McPeter for at bringe dette billede, som jeg aldrig har set før.
#18153 Batsy 12 år siden
Old but awesome picture!
#18154 Åkepool 12 år siden
Det kan godt være jeg spørger dumt, men hvad er der så specielt ved det billede?
#18155 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18156 Åkepool 12 år siden
#18157 the_paki_don 12 år siden
Jeg skal til Malmö for at se filmen. Nogen der kan anbefale den bedste bio der?
#18158 BN 12 år siden
What elwood said.
Jeg elsker billeder, der næsten er fra filmen, og som bryder illusionen.
#18159 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden
Det gør de faktisk, næsten, hele tiden. Så det kan ikke betale sig at betale 50 kroner mere for en decideret 50 mbit forbindelse.
Jeg klager dog ikke :)
#18160 frankdrebin 12 år siden
Der er en god stak billeder her.. Jeg så dem selv her den anden dag.. En hel del jeg ikke havde set før..
Link (http://thechive.com)