Jeg har lyttet til Vampire Weekends nyeste udspil "Modern Vampires of the City," hvilket er deres hidtil bedste album.
Kort sagt rangerer sangene fra gode til fremragende. Et af de dårligste numre på albummet er "Diane Young." Det siger ret meget om et højt bundniveau. Jeg glæder mig til at få i det her om en uges tid og så for alvor få gennemlyttet det.
Jeg har lyttet til Vampire Weekends nyeste udspil "Modern Vampires of the City," hvilket er deres hidtil bedste album.
Kort sagt rangerer sangene fra gode til fremragende. Et af de dårligste numre på albummet er "Diane Young." Det siger ret meget om et højt bundniveau. Jeg glæder mig til at få i det her om en uges tid og så for alvor få gennemlyttet det.
#18221 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18222 Herrguth 12 år siden
#18223 Skeloboy 12 år siden
Hvor jeg skal undervisere borgere, virksomheder og andre i kommunens NemID, NemSMS, digital e-post osv...
#18224 Batsy 12 år siden
#18225 dyg 12 år siden
Kun een arbejdsdag tilbage inden da!! 6/6
#18226 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden
#18227 Wangsgaard 12 år siden
Glæder jeg mig til at hører i dag
#18228 Zombi 12 år siden
Filmz i dag = diskussioner om hvordan man diskuterer
#18229 misuma 12 år siden
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=10...
Love it!
#18230 Skeloboy 12 år siden