Gravatar

#18241 BN 12 år siden

Rocky 'not so' Balboa (18240) skrev:
Er det forkert af mig, at tænke jeg vil gemme det lidt væk på lørdag og bare have det bryllup både Anette og jeg havde ønsket os alligevel?

Nej! Rigtige venner - som DINE venner garanteret også er - under gerne én at glæde sig helhjertet over at blive gift, ja, at sætte fokus på sin lykke, så at sige.

Nogle af vores egne bekendte blev gift for et par måneder siden, mens den enes (brudens) kun 26-årige søster lå for døden på grund af kræft. Men hendes søster ØNSKEDE at hun skulle være glad og lykkelig på sin bryllupsdag, og bryllupsdagen var jo planlagt længe på forhånd.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#18242 Hr. Nielsen 12 år siden

BN (18241) skrev:
Nej! Rigtige venner - som DINE venner garanteret også er - under gerne én at glæde sig helhjertet over at blive gift, ja, at sætte fokus på sin lykke, så at sige.
Det er også rigtigt. Tak for lige at sætte det i perspektiv BN!!!! Det trængte jeg til, da jeg kun nåede at vende situationen kort med Anette, inden jeg måtte køre på vagt, da jeg fik en sms om situationen fra dem.

Vores bryllup har nemlig været planlagt længe og vi har ønsket et mere klassisk et, så der kommer både en og spiller spansk guitar under maden, en DJ til at fyre op efter maden, folk til at passe servere og rydde op osv.

Så tanken har naturligvis ikke været noget med aflysning, men samtidig følte jeg den der lidt dårlige samvittighed over, at jeg glædede mig, når de havde komplikationer, var blevet kørt til riget og hun begyndt at føde. Man skal nok ikke være raketforsker, for at regne ud, at når man føder så meget for tidligt, så vil det have følger for fremtiden og deres barn (pudsigt havde jeg lige spurgt en jordemoder i går, hvornår man mente, at et barn tidligst kunne fødes, uden at få mén af det). Hvor meget ved jeg ikke lige, men beder til det bliver mindst muligt.

BN (18241) skrev:
Nogle af vores egne bekendte blev gift for et par måneder siden, mens den enes (brudens) kun 26-årige søster lå for døden på grund af kræft. Men hendes søster ØNSKEDE at hun skulle være glad og lykkelig på sin bryllupsdag, og bryllupsdagen var jo planlagt længe på forhånd.
Det er næsten smukt i al sin tragik, hvis du forstår hvad jeg mener.

Men tak BN!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#18243 davenport 12 år siden

Helt enig.
Såvidt jeg husker, kan et barn overleve fra uge 30, så det er godt nok snært på :(

Men ha nu et dejligt bryllup. Det er jeres dag, og alt det andet kan i tage bagefter. Dét løber jo (desværre) ingen vegne, mens at jeres bryllup er dén ene dag!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18244 Hr. Nielsen 12 år siden

davenport (18243) skrev:
Såvidt jeg husker, kan et barn overleve fra uge 30, så det er godt nok snært på :(
Det er nok snært på ja og om barnet overlever ved jeg ikke endnu. Men i dag kan et barn vist godt overleve også fra uge 28. Helt ned til uge 24 havde man oplevet at børn havde overlevet i dag mener jeg jordmoderen sagde, da jeg snakkede med hende i går. Men det er klart, des tidligere det er, des større følger får det for barnet senere i livet og abortgrænsen på 12 og det at vælge at forsøge at lade et barn overleve fra uge 24, er godt nok tæt på hinanden.

Vi gør os nok også endnu større tanker, da Anette jo selv er gravid og er sat til at føde den 22 juli. Samtidig har Anette og vores veninde kendte hinanden siden folkeskolen og vi har jo haft mange sjove snakke om det at vi skulle være forældre samtidig og alt det vi skulle lave sammen som par (hverken de eller vi, kender ikke som sådan andre par vi ser ofte, som har så små børn).

Men stort tak Davenport!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#18245 BN 12 år siden

#18242:

I skal nok få et skønt bryllup, Thomas! Nyd dagen i fulde drag, som Davenport også siger.

Rocky 'not so' Balboa (18242) skrev:
Det er næsten smukt i al sin tragik, hvis du forstår hvad jeg mener.

Men tak BN!

Jo, jeg forstår. ... Og velbekomme da.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#18246 Skeloboy 12 år siden

Løb 5 km på 31.55 minutter! Det er jeg sgu ganske godt tilfreds med :) 6/6

Kunne da godt være, at man skulle prøve at finde ud af noget med intervaltræning...det lyder bare så besværligt!
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#18247 misuma 12 år siden

Bravo Skeloboy *golfklappe* Ü
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#18248 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden

Todd McCarthy fortæller om sit første besøg på Cannes i 1970. Som sædvanlig er det en meget velskrevet artikel. Gid han ville skrive flere af disse artikler.

http://www.hollywoodreporter.com/news/cannes-film-...
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#18249 Åkepool 12 år siden

Ispep (18237) skrev:
med den fotograf bag, så havde jeg ikke engang behøvet de 15 sekunder

Så det du rigtigt siger, når du siger at den ser forrygende ud, er at du er helt vildt forudindtaget? ;)

For det klip gav mig intet der kunne få mig til at tænke at den er fantastisk filmet.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#18250 Ispep 12 år siden

Jeg håber selvfølgelig det bedste med de folk bag den film. Jeg skrev vist også "jeg spår" en af de flotteste sci fi :0

Skriv ny kommentar: