Gravatar

#18661 davenport 11 år siden

Kæft hvor er det godt at se ham igen!! Det skal nok blive godt. (Og så er vi ét lille skridt videre mod BttF4)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18662 Kisbye 11 år siden

Utroligt man kan blive ved med at køre på den gangnam style. Det er ikke sjovt længere.
http://www.kino.dk/kinotv/2013/07/olsen-banden-nu-...
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#18663 MOVIE1000 11 år siden

Kisbye (18662) skrev:
Utroligt man kan blive ved med at køre på den gangnam style. Det er ikke sjovt længere.
http://www.kino.dk/kinotv/2013/07/olsen-banden-nu-...


Og netop som man troede at de ikke kunne ødelægge Olsen banden mere, lykkes det faktisk.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#18664 Kruse 11 år siden

Med tanke på hvor lang tid animationsfilm kan tage at lave, så er det da også tåbeligt at forsøge at være "med på moden", når det unægteligt vil være gået af mode inden filmen står til at udkomme.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#18665 Pécuchet 11 år siden

Der burde have været Roser.
Gravatar

#18666 HonoDelLoce 11 år siden

elwood (18656) skrev:
[url=]Michael J. Fox is back[/url]


Det ser meget spas ud.

Men jeg forstår s'gu ikke helt, hvorfor det skal hedde "The Michael J. Fox Show"...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18667 wimmie 11 år siden

HonoDelLoce (18666) skrev:
Det ser meget spas ud.

Men jeg forstår s'gu ikke helt, hvorfor det skal hedde "The Michael J. Fox Show"...


Fordi det "sælger" ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#18668 misuma 11 år siden

wimmie (18667) skrev:
HonoDelLoce (18666) skrev:
Det ser meget spas ud.

Men jeg forstår s'gu ikke helt, hvorfor det skal hedde "The Michael J. Fox Show"...


Fordi det "sælger" ;)


...og jeg faldt i. Det er nu også et af de bedre salgsargumenter.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#18669 davenport 11 år siden

Tror der er en amerikansk tradition for "The...Show" helt tilbage fra 50/60erne.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18670 HonoDelLoce 11 år siden

davenport (18669) skrev:
Tror der er en amerikansk tradition for "The...Show" helt tilbage fra 50/60erne.


Det er selvfølgelig rigtigt nok. Jeg troede bare ligesom, at vi var ovre den tradition. Men jeg kan faktisk godt se (via IMdB) at der stadig er en del serier, der er navngivet efter den tradition..

Forestil jer, hvis House of Cards hed The Kevin Spacey Show....

wimmie (18667) skrev:

Fordi det "sælger" ;)


Selvfølgelig gør det det. Jeg synes bare, at det er et skidt signal at sende, at ens målgruppe er folk, der ikke selv kan se, at det er et show med Michael J. Fox, hvis ikke titlen ligefrem indikerer det :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: