Gravatar

#18711 Åkepool 11 år siden

Kisbye (18710) skrev:
Enten så brokker folk sig over det er dårligt vejr eller at det er for varmt.


Det er vel i så fald, dårligt vejr begge dele ;)

Jeg kan næsten ikke få det for varmt i dagtimerne, så ingen brok der. Men om natten når jeg skal sove, så må der gerne blive skruet lidt ned :)

Men der er da egentlig ikke nogle af overstående, der decideret brokker sig over vejret?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#18712 Giraffen 11 år siden

Det skal lige siges at jeg ikke har noget i mod det varme vejr når jeg er uden for. Men om eftermiddagen så bliver det ret varmt indenfor, specielt når der er vindstille ligesom i går.
Gravatar

#18713 Slettet Bruger [183270890] 11 år siden

Jeg vil sige det sådan, at vi i de nordiske lande er så privilegerede at vi får lov til at opleve vejr af forskellige typer. Sol, varme, regn, blæst, sne, kulde. Uden at det dog for alvor bliver ekstremt vejr.

Det er ikke mange lande som har det forondt.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#18714 Kisbye 11 år siden

Åkepool (18711) skrev:
Men der er da egentlig ikke nogle af overstående, der decideret brokker sig over vejret?

Brok er måske også et hårdt ord at bruge og det er måske også mere en generel observation fra facebook og andre steder.
Tidligere på året, så jeg en masse jokes og kommentarer om hvor dårligt vejret var, nu er det nærmest det modsatte.

Det er jo også noget alle snakker om. Hvis jeg løber ind i en nabo eller en bekendt, er det ofte vejret vi kommer til at tale om. Det er jo noget alle kender til og har en mening om.

Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#18715 HonoDelLoce 11 år siden

Folk der brokker sig over varmen bør generelt kastreres :-D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18716 Big Daddy 11 år siden

Solen skinner, det er skønt varmt, jeg har fri, huset står åbent og tagterrassen indbyder til good times. Springsteen, Gasolin' og diverse vælter max ud af højtalerne til gene for naboerne (eller det modsatte:)....What's NOT to like :)

10/10
Os, De Konforme
Gravatar

#18717 BN 11 år siden

HonoDelLoce (18715) skrev:
Folk der brokker sig over varmen bør generelt kastreres :-D


Hmm ... men hvad med risikoen for, at dette ville forøge antallet af den her slags:



??

http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#18718 misuma 11 år siden

Cory Monteith fra Glee, er fundet død på sit hotelværelse. 31 år. Føj.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#18719 Batsy 11 år siden

misuma (18718) skrev:
Cory Monteith fra Glee, er fundet død på sit hotelværelse. 31 år. Føj.


Ikke en stor fan af Glee, underholdene af og til men stadig en tragisk ting 31 år er alt for tidligt.

--------------------------------------

Indiana Jones Blu ray box set, og 3:10 to yuma på blu ray er nu på vej hjem til Papas samling 6/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#18720 the_paki_don 11 år siden

Batsy... Du er alt for ung til at kunne kalde dig selv for "Papa"...

Skriv ny kommentar: