Gravatar

#18821 Batsy 11 år siden

elwood (18819) skrev:
Sherlock Season 3 teaser, som blev vist efter genudsendelsen af Season 2 ep. 3 på BBC One i aftes.

[url=]Sherlock is back!!!!!![/url]

Dammm det blir godt :)


"God that is a dull moustache Watson".

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#18822 elwood 11 år siden

Synes bare det er fed teaser, som blot viser os personerne, glæder mig også til og se mere til Mycroft.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18823 Batsy 11 år siden

elwood (18822) skrev:
Synes bare det er fed teaser, som blot viser os personerne, glæder mig også til og se mere til Mycroft.


Jeg glæder mig enormt!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#18824 tiany 11 år siden

En kat der har sneget sig ind i vores hus og en baby der ikke vil sove mere klokken 04.45... Og så på dagen hvor vi skal køre Sverige tur-retur til barnedåb 0/6
Valar morghulis
Gravatar

#18825 Ericmase 11 år siden

Batsy (18823) skrev:
Jeg glæder mig enormt!


+1000!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#18826 Ispep 11 år siden

#20

Ja fremragende score, og ja, selvfølgelig er filmen bedre end Django.
Gravatar

#18827 Batsy 11 år siden

Ispep (18826) skrev:
#20

Ja fremragende score, og ja, selvfølgelig er filmen bedre end Django.


Django er for mig også en rigtig fed film, men synes egentlig 3:10 to yuma har bedre gensyns værdi, for efter 3 gensyn så synes jeg den er blevet lidt kedelig, for første gang jeg så den så var den enormt underholdene. 3:10 to yuma har dog awesomeness at den stiger for mig i gensyn, og indeholder bare så mange gode momenter som er virkelig mindeværdige, hele filmen er mindeværdig og fantastisk.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#18828 Big Daddy 11 år siden

Irriterende at ens Svigerforældre lige skal melde deres ankomst kl 20 en lørdag aften:/ En ud af de to dage om ugen hvor jeg kan tillade mig at skrue op for lyden, så den brager, uden klager fra naboerne. Ja ja mine Svigerforældre er da såmænd nok okay. De er da stuerene og fælder ikke trods alt. Men der ryger lige de bedste filmtimer på det og når de endelig smutter er jeg sgu sikkert for træt. Troede ellers jeg skulle nyde Cloud Atlas. 0/6
Os, De Konforme
Gravatar

#18829 the_paki_don 11 år siden

Big Daddy

Dine svigerforældre falder indenfor kategorien "Some men just want to watch the world burn..."

:P
Gravatar

#18830 davenport 11 år siden

Har lidt snurren i æ styrhus efter en aften med øl/vin/T-Bone. (Spiste kun kød til aftensmad)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: