Gravatar

#19271 gi-jones 10 år siden

Kruse (19267) skrev:
Jeg kan nu ikke helt se det positive, at man skifter manusforfattere så sent i processen. Og da slet ikke når man udskifter en så dygtig manusforfatter som Michael Arndt, med en manusforfatter der ikke har skrevet noget nævneværdigt siden 80'erne.
Det kan jo betyde både det ene og det andet. Det der generer mig i første omgang er, at man kan finde på at starte produktionen af en film, før der foreligger et brugbart manuskript. Det sker KUN med sequels, og er den primære grund til at så mange af dem stinker.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#19272 Giraffen 10 år siden

gi-jones (19271) skrev:
Det kan jo betyde både det ene og det andet. Det der generer mig i første omgang er, at man kan finde på at starte produktionen af en film, før der foreligger et brugbart manuskript. Det sker KUN med sequels, og er den primære grund til at så mange af dem stinker.


Hørt. Jeg fatter ikke Hollywoods fascination af at kaste sig hovedkulds ud i en stor produktion, før der er et endeligt manuskript. Gang på gang læser man nyheder om at film x har skriftet manuskript forfatter for 17 gang. Amen lille pus da... hvis I nu lige tog den med ro og faktisk færdiggjorde manuskriptet inden I begynder at høre skuespillere, kidnapper en europæisk instruktør, med et enkelt, sikkert glimrende, indie hit under bæltet, og starter hype maskinen, skulle I måske lige får styr på det allermest basale først?

Det er i hvert fald tydeligt at Hollywood er drevet af en flok Dr. underhylere i jakkesæt, der ikke har en idé om hvordan film bliver til. Pengemændene gør i hvert fald deres til at fucke filmproduktionerne op.
Gravatar

#19273 Slettet Bruger [183270890] 10 år siden

Sidder og lytter til det nyeste udspil fra Arcade Fire. Det er faktisk ganske godt, omend en del anerledes end det forrige album.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#19274 Batsy 10 år siden

http://imgur.com/gallery/0QbMOx2 denne fantastiske ide til den sidste Toy Story short film, sidder næsten og holder tårene ind 6/6

Det vil hvertfald være en herlig og god afslutning på det hele, selvom slutningen i den tredje film også var fantastisk.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#19275 Wangsgaard 10 år siden

Whispering Horse (19273) skrev:
Sidder og lytter til det nyeste udspil fra Arcade Fire. Det er faktisk ganske godt, omend en del anerledes end det forrige album.


Sidder også og lytter til det på arbejdet og er enig med dig :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#19276 MMB 10 år siden

Anden trailer til The Wolf of Wall Street:
Gravatar

#19277 Pécuchet 10 år siden

Helle Thorning-Schmidt - 0/6.
Demokrati - 3/6.
Frank Zappa - 6/6.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#19278 Giraffen 10 år siden

Lars "Tyndskid Luksus" Løkke - 0/6
Demokrati - 6/6 (for Idéen) Hvad er det bedre alternativ: diktatur eller anarki?
Helle Thorning - 2/6

Hun er i det mindste bedre end alternativet.
Gravatar

#19279 Skeloboy 10 år siden

Det hele er noget pis.

En ordentlig samfundsvæltning er vist snart på sin plads. Så længe et politisk system retfærdigører undertrykkelse af befolkningsgrupper, udnyttelse af personer, fattigdom og ikke mindst en konstant voldtægt af naturen, så er der noget helt galt.

Men ja, indenfor de spilleregler, vi har nu, så er Thorning den mindst onde af de to alternativer :)

Jeg forstår til gengæld ikke folk, der bruger denne argumentation: "jeg er sgu utilfreds med, hvordan regeringen har gjort det, så jeg stemmer nok Venstre næste gang"...det er jo bare dumt...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#19280 Kisbye 10 år siden

Det vil da være fint med demokrati. Det går jeg da også ind for at vi indfører i Danmark.

Diktatur syntes jeg ikke er en god ide. Ligemeget hvor gode intentionerne er til at starte med, så syntes jeg erfaringerne viser at magten korruptere, hvis man samler den på for få hænder.

Anarki er da en smuk tanke, men tvivler på at det kan lade sig gøre at gennemføre den direkte uden et mellemled.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: