Gravatar

#19351 Slettet Bruger [183270890] 10 år siden

Et par rosende ord fra Affleck om David Fincher: "David Fincher’s adaptation of Gillian Flynn’s best-selling novel about a woman who goes missing on her fifth wedding anniversary. “I truly kind of show up with a notepad,” says Affleck, who plays Nick Dunne, the husband who is suspected of his wife’s murder. “He’s the only director I’ve worked with who I felt like could do everyone else’s job as well, if not better, than they could; who is able to articulate exactly what he was thinking; and who understands the technical side of the work as much as the creative side, which is to say, a lot. I’ve learned more from David in a day or two than I have most movies I’ve spent 80 days on.”
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#19352 Batsy 10 år siden

http://www.empireonline.com/gallery/image.asp?id=7...

Første kig på Optimus primes nye look

3/6, et ret skuffende og kikset look og virkelig mærkelig og grimt cover billede i det hele taget.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#19353 Batsy 10 år siden

Family guys ret chokerende seneste episode ?/6
Family guys kære Brian blev skrevet død her i sidste episode 0/6

Men er vel bare et tegn på at Seth gerne vil videre som er helt fint med mig
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#19354 elwood 10 år siden

Jeg holder stadigvæk på det er publicity stunt, der strækker sig over en del afsnit, Hvis Seth McFarlane gerne vil vidre sku han også dræbe, Peter Griffin, Stewie, Quagmire, og lidt andre da de alle er hans stemme.

Selv om der er nyt voicecast på, så holder jeg stadigvæk på det er publicity stunt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#19355 Batsy 10 år siden

elwood (19354) skrev:
Jeg holder stadigvæk på det er publicity stunt, der strækker sig over en del afsnit, Hvis Seth McFarlane gerne vil vidre sku han også dræbe, Peter Griffin, Stewie, Quagmire, og lidt andre da de alle er hans stemme.

Selv om der er nyt voicecast på, så holder jeg stadigvæk på det er publicity stunt.


Kunne der være noget om self, men hvem ved han kan vel også finde på at dræbe eller tage afsked på personerne maybe. Dog vil mange stoppe med at se showet, ifølge mange så er vi præsenteret igenmen Brian. Synes dog det helt fint hvis showet for en ende og seth fokusere på noget nyt vil jeg gerne se.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#19356 Pécuchet 10 år siden

KU har midlertidig (indtil 2015) trukket vedtagelserne om "fremdriftsreformen" tilbage - 4/6.

http://nyheder.ku.dk/alle_nyheder/2013/2013.11/ref...

Skiderikkerne holder med andre ord stadig fast i den økonomiske tilskyndelse, men i det mindste går der et par år, før akademiaen marginaliseres totalt af politikerne og erhvervslogikkens disciple.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#19357 Ispep 10 år siden

Den nye Oldboy ser ud til at få hug. Måske ikke så overraskende igen. Versionen skulle være "mere realistisk"..... ihhh tak!!
Gravatar

#19358 MMB 10 år siden

Pécuchet (19356) skrev:
KU har midlertidig (indtil 2015) trukket vedtagelserne om "fremdriftsreformen" tilbage - 4/6.

http://nyheder.ku.dk/alle_nyheder/2013/2013.11/ref...

Skiderikkerne holder med andre ord stadig fast i den økonomiske tilskyndelse, men i det mindste går der et par år, før akademiaen marginaliseres totalt af politikerne og erhvervslogikkens disciple.


+1
Gravatar

#19359 Mikkel Abel 10 år siden

Stand-up med Tobias Dybvad, Elias Ehlers og Ruben Søltoft igår - 6/6- Kæft det var sjovt!
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#19360 Giraffen 10 år siden

At få styr på sin skat - 4/6

At det er så unødvendigt besværligt og kringlet - 0/6

Jeg ville ønske det var en smule lettere.

Skriv ny kommentar: