Gravatar

#19381 Kisbye 10 år siden

Får helt lyst til pandekager :P
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#19382 the_paki_don 10 år siden

X:Men - Apocalypse til 2016!

WWHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAATTTT?!?!?!

http://www.hitfix.com/motion-captured/bryan-singer...

Wow, der bliver sgu virkelig satset hårdt på X-Men nu hos Fox... Please lad det være Age of Apocalypse...
Gravatar

#19383 MMB 10 år siden

De første reaktioner fra anmelderne på The Wolf of Wall Street er kommet. Der er dog ingen officielle anmeldelser endnu, da Paramount har forbudt anmeldelser indtil den 17. (hvis jeg husker rigtigt).

Her er nogle af reaktionerne fra anmelderne indtil videre:

Scott Feinberg, The Hollywood Reporter:
I forgot to tweet this earlier: my reaction to—as opposed to review of—THE WOLF OF WALL STREET is that it is mothaeffing great! That is all.

Jeffrey Wells, Hollywood Elsewhere:
Don't kid yourself -- "The Wolf of Wall Street" is EASILY the best film of the year. A hilarious, orgiastic metaphor for 1% rot & disease.

Jack Giroux, Film School Rejects:
The Wolf of Wall Street moves like a bullet. I'd watch it again right now. It's going to be this generation's Scarface. Wall Street is a much better movie, but some people are going to idolize Jordan Belfort.

Christy Grosz, Variety:
WOLF OF WALL STREET made me feel like getting drunk and starting a fight.

Germain Lussier, Slashfilm
Know that amazing, satisfied but overwhelming feeling you get at Thanksgiving dinner? That’s how I feel after seeing The Wolf of Wall Street

Nathan Rabin, The Dissolve:
This afternoon I see THE WOLF OF WALL STREET. It'll be my 2nd Scorsese movie of the week, after AMERICAN HUSTLE. Though he has plenty of competition, no one makes Martin Scorsese movies as well as Martin Scorsese does.

Sasha Stone, Awards Daily
Just saw my favorite film of 2013. #1 with a bullet. #fuckme
Gravatar

#19384 Ispep 10 år siden

#84

Fedt, selvom det ikke er overraskende. Scorsese får altid god kritik, hvis jeg ikke husker forkert. Man ved næsten på forhånd, at det bliver en god film, finder jeg.
Gravatar

#19385 MMB 10 år siden

Ispep (19384) skrev:
#84

Fedt, selvom det ikke er overraskende. Scorsese får altid god kritik, hvis jeg ikke husker forkert. Man ved næsten på forhånd, at det bliver en god film, finder jeg.


Ja, det er selvfølgelig rigtigt, men der er stadigvæk forskel på graden af begejstring fra anmelderne, og så kan man jo heller aldrig være sikker. :P
Gravatar

#19386 Ispep 10 år siden

#85

Jeg er ret sikker på den får en flot modtagelse :D Han holder nu også et stabilt niveau synes jeg.
Gravatar

#19387 MMB 10 år siden

Peter Travers' top 10 liste for 2013 er i øvrigt også blevet offentliggjort:

1. 12 Years A Slave
2. Gravity
3. The Wolf of Wall Street
4. Before Midnight
5. Her
6. American Hustle
7. Captain Phillips
8. Nebraska
9. Blue Jasmine
10. Inside Llewyn Davis
Gravatar

#19388 Ispep 10 år siden

Ikke dårligt. Han har måske ikke set mange ikke-engelsk-sprogede film?
Gravatar

#19389 Wangsgaard 10 år siden

Nu skal ham leonardo have den Oscar!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#19390 elwood 10 år siden

Ham og så Matthew McConaughey, jeg har på fornemmer han godt ku være et bud på nominering til birolle, hvis han rolle har nok pondus.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: