Helt enig - jeg havde det på samme måde med serien før jeg begyndte at se den; at den nok var for fjollet - og jo, den er skam fjollet - men på den gode måde ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Ja, Scrubs er fjollet på den gode måde - i starten. Jeg elsker de første 5-6 sæsoner, men fra den 7. begynder det altså at gå lidt ned af bakke. Lidt for mange dårlige jokes og uholdbare historier. Desværre.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg har set nogle afsnit hist og pist og finder det ikke synderlig morsomt. Jeg har ellers ikke noget imod det gakkede, denne serie fanger mig dog ikke.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Srubs toppede efter min mening med sæson 5. Derefter begyndte det langsomt at gå ned af bakke med sæson 8 som det indtil videre absolutte lavpunkt. Desværre, for de første fem sæsoner er på et meget højt niveau.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Har vist aldrig set længere end til 4. eller 5. sæson - men har bare generelt ikke set så meget sammenhængende af det - skal vist have fat i nogle sæsoner :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Scrubs de første 6 sæsoner 6/6 Min favorit komedieserie. Og min favorit er helt sikkert Sarah Chalke (Elliot Reid). Der er langt mellem at jeg synes kvinder er rigtig sjove, men hun er toppen af den bunke, sammen med et par andre kvinder.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#1931 wimmie 14 år siden
Helt enig - jeg havde det på samme måde med serien før jeg begyndte at se den; at den nok var for fjollet - og jo, den er skam fjollet - men på den gode måde ;)
#1932 lagoni 14 år siden
#1933 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#1934 Kruse 14 år siden
#1935 wimmie 14 år siden
#1936 Åkepool 14 år siden
Min favorit komedieserie. Og min favorit er helt sikkert Sarah Chalke (Elliot Reid). Der er langt mellem at jeg synes kvinder er rigtig sjove, men hun er toppen af den bunke, sammen med et par andre kvinder.
#1937 rubberdub 14 år siden
#1938 Bobby Singer 14 år siden
De er måske en smule dyre, men de er dælme også det hele værd.
#1939 Lord Beef Jerky 14 år siden
#1940 Kruse 14 år siden
Den har efter min mening også overhalet Scrubs!
SUIT UP!!!