Gravatar

#19471 tiany 10 år siden

Har lige set traileren til 3 Days to Kill

Kevin Costner forsøger at lave en Liam Neeson med karrieren 4/6
Luc Besson 3/6
McG 1/6
Valar morghulis
Gravatar

#19472 Slettet Bruger [183270890] 10 år siden

Tager også Pitchforks liste over bedste albums fra 2013: http://pitchfork.com/features/staff-lists/9293-the...
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#19473 the_paki_don 10 år siden

Enig med Tiany. :)

Vil dog gerne give McG en chance og vurdering højere end 1/6... :)
Gravatar

#19474 MallePalle 10 år siden

wimmie (19465) skrev:
Men det er jo dig der har problemet...så for din egen skyld ville frisk luft da være at foretrække. Du kan alligevel ikke gøre noget ved dem i bussen, så du må jo cykle eller finde dig i det...

Og man behøver vel ikke at cykle i høje hæle? ;)


Jeg cyckler ikke og har aldrig gjort det. Syntes ikke det passer til mig. Syntes bare folk skulle tage sig lidt sammen en gang i mellem og tænke lidt på andre.

snart juleferie 3/6
Stay Strong, Stay Beautiful, Stay Woman!
Gravatar

#19475 Giraffen 10 år siden

MallePalle (19474) skrev:
wimmie (19465) skrev:
Men det er jo dig der har problemet...så for din egen skyld ville frisk luft da være at foretrække. Du kan alligevel ikke gøre noget ved dem i bussen, så du må jo cykle eller finde dig i det...

Og man behøver vel ikke at cykle i høje hæle? ;)


Jeg cyckler ikke og har aldrig gjort det. Syntes ikke det passer til mig. Syntes bare folk skulle tage sig lidt sammen en gang i mellem og tænke lidt på andre.

snart juleferie 3/6


Nu er jeg i hvert fald ikke i tvivl længere. Men du har været bedre til at skjule det end visse andre individer.
Gravatar

#19476 MallePalle 10 år siden

Skjule hvad giraffen. at jeg ikke vil cykle? det er vel mit valg.
Stay Strong, Stay Beautiful, Stay Woman!
Gravatar

#19477 Giraffen 10 år siden

[url= mens I stadig kan![/url]
Gravatar

#19478 Kisbye 10 år siden

Faktisk syntes jeg godt at folk kunne vise mere hensyn til hinanden.
Bare sådan noget som at løfte sin røv og overlade sæddet til ældre og gangbesværede er utroligt svært for mange.
Nu er det jo ikke os alle der bor i storbyer eller tæt på destinationen, at vi bare kan tage en cykel. Nogen af os er afhængige af offentlig transport for at komme i skole eller på arbejde.
Det eneste problem jeg har med folk der lugter, er de her piger der stinker langt væk af parfume. Jeg får nyseanfald af det.
Mest irreterende er de her typer der mener at hele bussen skal indlægges til at høre deres støjende musik, og derfor spiller det fra deres smartphones uden headset.
Ligesom folk der smækker deres beskidte sko op på sæderne. Syntes det er dårlig opdragelse. Mon også de sider med sko på hjemme i deres egen sofa?
Hærværk er i det hele taget ret udbredt. Før der kom nye busser med kamera bag i, var de bagerste sæder tit flænsede med brandmærker. Ligesom mange blot efterlader deres affald på sæderne og gulvet når de står af.
Det er som om at folk er skide ligeglade hvis det er ikke direkte deres eget. De tænker åbenbart ikke på at de kommer til at betale det over billetprisen eller skatten.

Pécuchet (19469) skrev:
Tror I virkelig stadig på, at MallePalle eksisterer? :)

Jep, tror det er hende her https://www.facebook.com/malene.norup.3?fref=ts
Hun er født i 1990, så det passer jo også med hun ikke vil se film fra før det årstal.



Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#19479 Driver 10 år siden

Det værste af alt er sgu da, at man til stadighed på "voksne"arbejdspladser, skal være vidne til at folk ikke renser kummen af efter sig. Jeg oplevede det på min gamle arbejdsplads og jeg oplever det på universitetet nu. Det er mig en gåde, at man ikke lige kan række ud efter toiletbørsten ved siden af toilettet og lige med et par hurtige strøg fjerne det af ens efterladenskaber, som ikke forsvandt, da man skyllede ud. Føj!
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#19480 dyg 10 år siden

Nyt arbejde pr 1. februar: 6/6
At meddele sit team, at man stopper: 0/6

Det var overraskende hårdt at fortælle det til mit team, men nu er det gjort, og så skal der kigges fremad!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: