Jeg cyckler ikke og har aldrig gjort det. Syntes ikke det passer til mig. Syntes bare folk skulle tage sig lidt sammen en gang i mellem og tænke lidt på andre.
Og du er sikker på at du ikke lugter? Som regel kan man jo ikke selv lugte det, og det kan jo være der er nogen der har et problem med lige netop din lugt...eller den parfume du bruger.
Synes du skulle prøve at skrue lidt ned for dine fordomme...eller i hvert fald dine fordømmende udtalelser og så glæde dig over at du selv er i stand til at tage et bad hver dag.
Undskyld mig....men jeg lugter altså ikke. Og hvordan ved jeg det? Jo jeg får blikke i bussen og det er ikke blikke af afsky.
Anyways...fantastisk og faboulous aften igår. Idag skal jeg bare lægge på sofaen med dynen over mig og lade kæresten opvarte mig.
Reality into life is what it is My days goes by anyway Wait for me I will be at your side some day forever Stay with me and I will give you love and love and love and love
#19491 MallePalle 10 år siden
Overraskelse med en tattoo fra kæresten 1000/6....ved ikke hvad det skal være men den skal laves i aften så jeg må skynde mig at vælge :D
Bytur bagefter.....jubiiiiii! :D
#19492 Highland Park 10 år siden
#19493 dyg 10 år siden
Tak, og godt at høre :) Jeg aner absolut intet om domænet, så jeg får med garanti en hård opstart!
#19494 Åkepool 10 år siden
Det kan det umuligt være. Hende du linker til kan lide The Smiths, det er ikke noget jeg ville mistænke "vores" MallePalle for.
#19495 Kisbye 10 år siden
#19496 MallePalle 10 år siden
Undskyld mig....men jeg lugter altså ikke. Og hvordan ved jeg det? Jo jeg får blikke i bussen og det er ikke blikke af afsky.
Anyways...fantastisk og faboulous aften igår. Idag skal jeg bare lægge på sofaen med dynen over mig og lade kæresten opvarte mig.
#19497 Åkepool 10 år siden
http://www.bt.dk/kendte/chuck-norris-giver-i-den-g...
#19498 Kisbye 10 år siden
#19499 Pécuchet 10 år siden
Glædelig jul, røvhuller!
#19500 MallePalle 10 år siden
Reality into life is what it is
My days goes by anyway
Wait for me
I will be at your side some day
forever
Stay with me and I will give you love
and love
and love