Gravatar

#19511 Highland Park 10 år siden

#19501: Ha ha! Jeg håber, at "Batman vs. Cookie Monster" bliver til noget.

How do you like them cookies?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#19512 MallePalle 10 år siden

Pécuchet (19507) skrev:
#19506:

Der er flere. Den mest indlysende er nok, at denne MallePalle, som jeg fortsat er overbevist om er fiktiv, spammer dette forum med belastende (tillige nedladende) kommentarer. At jeg lader mig provokere, og forsøger at bekæmpe dem med sarkasme, er dog udelukkende min egen fejl.


Jeg har lige så meget ret til at være her som dig. Hvis jeg spammer forummet så gør du det også. Fordi jeg er kvinde og siger min mening så behøves du ikke at svine mig.

Jeg er stolt af den jeg er. Hvis du er i tvivl om det så læs min citat besked i bunden.
Stay Strong, Stay Beautiful, Stay Woman!
Gravatar

#19513 Batsy 10 år siden

Men hvad hvis man er batman, skal jeg så skifte det til Batwoman? Im confused :(
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#19514 wimmie 10 år siden

MallePalle (19512) skrev:
Pécuchet (19507) skrev:
#19506:

Der er flere. Den mest indlysende er nok, at denne MallePalle, som jeg fortsat er overbevist om er fiktiv, spammer dette forum med belastende (tillige nedladende) kommentarer. At jeg lader mig provokere, og forsøger at bekæmpe dem med sarkasme, er dog udelukkende min egen fejl.


Jeg har lige så meget ret til at være her som dig. Hvis jeg spammer forummet så gør du det også. Fordi jeg er kvinde og siger min mening så behøves du ikke at svine mig.

Jeg er stolt af den jeg er. Hvis du er i tvivl om det så læs min citat besked i bunden.


Naturligvis skal man ikke "svine" nogen til og post endelig positive indlæg og digte...men tror bare at nogle folk blev trætte af dine nedladende og fordømmende kommentarer i tidligere indlæg...det vinder ikke ligefrem folks sympati.

Tror ikke Pécuchet "sviner" dig fordi du er kvinde...han har i hvert fald aldrig svinet mig...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#19515 Batsy 10 år siden

Highland Park (19511) skrev:
#19501: Ha ha! Jeg håber, at "Batman vs. Cookie Monster" bliver til noget.

How do you like them cookies?


Batman; Why did you try to kill me?

Cookie Monster; Kill you? No no, me just like cookies and your were in de way yes

Batman; Cookies?

Cookie; Oh yes COOOKIES! NOM NOM Im cookie monster, dont you know me?

Batman; No i dont

Cookie monster; Your parents should make more cookies for you and let you watch sesame street yes

Batman; I had a rough childhood...

Cookie monster; Oh i see... your mom didnt know how to bake cookies!

Batman; My parents are DEAD!?

Cookie monster; Oh, shhh shhh stop uhmmm, two seconds

Cookie monster comes back in after a short time.

He brought a man with white make-up and red lipstick in with him.


Cookie monster; He is a nice man, he is a clown and everybody likes clowns.

Batman; *Sigh* knocks head lightly into a wall

The Joker; OH bats cheer up!

Cookie monster; He no fun

The joker; No, oh well we tried...

Cookie monster nods head in agreement.

The Joker; Do you have any more cookies left to spare?

Cookie monster; YES OF COURSE, LOTS OF COOKIES OM NOM NOM, Here you go!

They start eating cookies like champions, and batman looks at them with disappointed looks and knocks his head into the wall again and again.

THE END
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#19516 MallePalle 10 år siden

wimmie (19514) skrev:
MallePalle (19512) skrev:
Pécuchet (19507) skrev:
#19506:

Der er flere. Den mest indlysende er nok, at denne MallePalle, som jeg fortsat er overbevist om er fiktiv, spammer dette forum med belastende (tillige nedladende) kommentarer. At jeg lader mig provokere, og forsøger at bekæmpe dem med sarkasme, er dog udelukkende min egen fejl.


Jeg har lige så meget ret til at være her som dig. Hvis jeg spammer forummet så gør du det også. Fordi jeg er kvinde og siger min mening så behøves du ikke at svine mig.

Jeg er stolt af den jeg er. Hvis du er i tvivl om det så læs min citat besked i bunden.


Naturligvis skal man ikke "svine" nogen til og post endelig positive indlæg og digte...men tror bare at nogle folk blev trætte af dine nedladende og fordømmende kommentarer i tidligere indlæg...det vinder ikke ligefrem folks sympati.

Tror ikke Pécuchet "sviner" dig fordi du er kvinde...han har i hvert fald aldrig svinet mig...


Thanks wimmie. Det varmer ;O)
Stay Strong, Stay Beautiful, Stay Woman!
Gravatar

#19517 Skeloboy 10 år siden

Sidder lige og ser Quantum of Solace
2/10
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#19518 the_paki_don 10 år siden

Giver du Quantum of Solace 2/10 eller giver du selve din handling 2/10? :)
Gravatar

#19519 Ericmase 10 år siden

Skeloboy (19517) skrev:
Sidder lige og ser Quantum of Solace
2/10


Jeg kondolerer. :P Blev ellers lige færdig med sæson 2 af "Prison Break" og f**k, det er vildt godt!

elwood: Du havde ret. Med en LOST-fan som mig ville jeg nemlig blive glad for dette, hehe! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#19520 Skeloboy 10 år siden

the_paki_don (19518) skrev:
Giver du Quantum of Solace 2/10 eller giver du selve din handling 2/10? :)

Fik set den færdig...og filmen skal nok have 2/10, handlingen 4/10 - ret dumt at bruge så lang tid på en film, man ikke kan lide fra første scene :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy

Skriv ny kommentar: