Gravatar

#19761 Allan Jacobsen 10 år siden

Jeg er ret vild med den, og det er den bog, jeg har anbefalet flest gange til folk, vil jeg tro :)
The nerd formerly known as Skeloboy
Gravatar

#19762 Slettet Bruger [183270890] 10 år siden

#19756 Det er også begge to skelsættende sager. Muskekatte skal man ikke kimse af.

Så må vi se hvem der skal filmatisere sagen mod Pistorius om nogle år. Det er ligesom at dykke lige ned i en film. Lige nu bliver der fokuseret på dårligt politiarbejde. Et ur som er forsvundet under opklaringsarbejdet. En betjent som fjernede magasinet fra et skydevåben, uden at bære handsker. Nå ja og chefen selv som opbevarede døren til badeværelset på sit kontor og som stoppede sit arbejde kort efter.

Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#19763 the_paki_don 10 år siden

Åh gud...

PIX Filmpasset koster kun 680 kr. i år... Tror sgu, at jeg køber det. Ser nok ikke de rekordmange film, jeg har gjort i tidligere år (60+), men nøjes med ca. 15-20.

Gravatar

#19764 the_paki_don 10 år siden

Nå ja 6/6
Gravatar

#19765 Lord Beef Jerky 10 år siden

Du skal se Raid 2 og Why Don't You Play In Hell?, ikke sandt?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#19766 misuma 10 år siden

I sidste uge gik min fantastiske svigermor til læge pga. mavesmerter. I næste uge skal hun så ha' fjernet MEGET kræft fra bughinden. Det er slemt :(

0/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#19767 the_paki_don 10 år siden

Æv Misuma, det lyder forfærdeligt...

Er det godsindet eller ondsindet kræft? Hvad vil status være efter operationen?

Og Lord BJ (hehehe)

Jeg skal se Raid 2 begge gange og fanger sikkert nok "Why Don't You Play In Hell"... ;)
Gravatar

#19768 Allan Jacobsen 10 år siden

Punk i MGP!, 4/6
The nerd formerly known as Skeloboy
Gravatar

#19769 misuma 10 år siden

Ondsindet kræft. Efter operationen står den på kemo, og stomipose(?) resten af hendes liv.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#19770 the_paki_don 10 år siden

Det er jeg ked af at læse.

Foruden din svigermors tilstand så fik jeg i dag at vide, at en af mine bedste vens far døde af et hjerteanfald i sidste uge helt uden fortilfælde. Jeg var på arbejde, da jeg fik det at vide og det var bare...

mærkeligt.

Min ven er lige blevet far for første gang for en måned siden og det makkerskab, de to skulle dele som fædre, går han nu glip af. Jeg mindes at have været hjemme og spise hos hans forældre og tage til Louisiana museet med dem og han håbede at se mig blive en succesfuld skuespiller en dag.

Den oplevelse nåede jeg ikke at give ham og jeg føler mig på en måde... skuffet... over mig selv. Jeg bliver ikke yngre og det gør de mennesker, der hepper på mig heller ikke.

Man skylder de mennesker, der oprigtigt ønsker dig gode ting netop at opleve de gode ting. At opnå dem. Det er den følelse, jeg sidder med, mens min ven er begravet i sorg.

Jeg ved ikke, om det er selvisk... Men det føles rigtigt. Lev så godt og stærkt som du kan, så du kan give folk de gode oplevelser, der følger med ved din succes.

Jeg ville ærgre mig, hvis mine forældre døde, inden jeg opnåede succes, fordi de ønsker det så meget for mig og så kan man snakke frem og tilbage om alt det, der findes eller ikke findes efter døden.

Vi kan dog med al sikkerhed nå at påvirke nogen positivt, inden folk smutter herfra.
Og det håber jeg på, at kunne opnå i mit liv.

Skriv ny kommentar: