EPH333: Som gi-jones siger, så kan man ikke bare "komme ind fra gaden". Først skal du lave en ansøgning, derefter skal man igennem 3 prøver. Det er selvfølgelig sket, at folk er kommet ind uden det vilde erfaring, men hvis jeg var dig, ville jeg finde noget lokalt amatørteater og efterskoler og gymnasier, der har drama og ikke mindst: højskoler.
Man skal være 18 år, og de færreste kommer ind første gang...men så kan man jo bare prøve igen :)
Der optages 24 på landsplan hvert år...og det er bare om at klø på. Man skal altid forfølge sine drømme, men man skal dog også være forberedt på, at de altid kan lykkes...:)
Endelig nogle som vil få Tyrkiet til at erkende sig deres skyld i massemordet på 1.5 mill. armeniere. De har aldrig erkendt det og som sådan lærer deres egne børn ikke korrekt om historien.
#2451 Skeloboy 15 år siden
Man skal være 18 år, og de færreste kommer ind første gang...men så kan man jo bare prøve igen :)
Der optages 24 på landsplan hvert år...og det er bare om at klø på. Man skal altid forfølge sine drømme, men man skal dog også være forberedt på, at de altid kan lykkes...:)
#2452 BN 15 år siden
"at de altid kan lykkes" .... Mjah, det er godt med lidt optimisme. ;-)
#2453 Skeloboy 15 år siden
#2454 filmz-Narniabæver 15 år siden
#2455 BN 15 år siden
Jeg gætter på:
"Man skal IKKE altid forfølge sine drømme, men man skal dog også være forberedt på, at de altid kan lykkes"
hehe
;-D
#2456 Notional 15 år siden
#2457 Ericmase 15 år siden
#2458 filmz-Bruce 15 år siden
6/6
#2459 filmz-Bruce 15 år siden
Artikel
6/6
#2460 inflector 15 år siden