Gravatar

#2531 dyg 15 år siden

Mefisto (Restaurant i Århus): 6/6!

Maden, der for mit vedkommende bestod af en lækker omgang fruits de mer, var rigtig god og nok til 4½-5/6, men da de havde været så venlig at placere Ole Bogart Michelsen kun tre borde væk, så røg bedømmelsen op på en klokkeklar 6er!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2532 elwood 15 år siden

Hehe sejt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2533 davenport 15 år siden

Drak han vand til?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2534 filmz-Utyske 15 år siden

#2530 -

Tøger arbejder allerede på den og gør tungen klar til maksimal indtrængen i anus.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#2535 dyg 15 år siden

#2533 - Jeg kiggede ikke lige på hans glas/tallerken.. Jeg var bare forbløffet over, at han sad der.

Han havde været i Øst for Paradis for at holde foredrag før og efter en film.. men desværre ikke samme film som jeg så :-(
Gravatar

#2536 Highland Park 15 år siden

#2535: Du skrev noget med, at du fik hilst på ham. Sagde I noget særligt til hinanden? :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2537 dyg 15 år siden

#2536 - Jeg fortalte ham, at verden er blevet et fattigere sted uden hans optræden på tv! (Dvs. det ønskede jeg, at jeg havde sagt til ham.. Det blev ikke til mere end et halvsløjt nik med hovedet og øjenkontakt, da han forlod restauranten, men i min sørgelige verden fik jeg hilst på ham!)
Gravatar

#2538 Highland Park 15 år siden

Hov, der er åbenbart Happy Hour.
Gravatar

#2539 davenport 15 år siden

Chicken?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2540 Highland Park 15 år siden

#2537: Haha, det kunne have været mig! :D Jeg tror ikke, at du skal ærgre dig over det. Hvem ved, måske foretrækker han det på den måde. Et halvsløjt nik med hovedet inklusiv øjenkontakt skal man bestemt ikke kimse ad!

#2539: Slet ikke - da jeg indsendte indlægget dukkede det op i to separate indlæg, og derfor rettede jeg det sidste, som så åbenbart nu er det eneste, der er blevet tilbage. Mystisk!

Skriv ny kommentar: