Maden, der for mit vedkommende bestod af en lækker omgang fruits de mer, var rigtig god og nok til 4½-5/6, men da de havde været så venlig at placere Ole Bogart Michelsen kun tre borde væk, så røg bedømmelsen op på en klokkeklar 6er!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#2536 - Jeg fortalte ham, at verden er blevet et fattigere sted uden hans optræden på tv! (Dvs. det ønskede jeg, at jeg havde sagt til ham.. Det blev ikke til mere end et halvsløjt nik med hovedet og øjenkontakt, da han forlod restauranten, men i min sørgelige verden fik jeg hilst på ham!)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#2537: Haha, det kunne have været mig! :D Jeg tror ikke, at du skal ærgre dig over det. Hvem ved, måske foretrækker han det på den måde. Et halvsløjt nik med hovedet inklusiv øjenkontakt skal man bestemt ikke kimse ad!
#2539: Slet ikke - da jeg indsendte indlægget dukkede det op i to separate indlæg, og derfor rettede jeg det sidste, som så åbenbart nu er det eneste, der er blevet tilbage. Mystisk!
#2531 dyg 15 år siden
Maden, der for mit vedkommende bestod af en lækker omgang fruits de mer, var rigtig god og nok til 4½-5/6, men da de havde været så venlig at placere Ole Bogart Michelsen kun tre borde væk, så røg bedømmelsen op på en klokkeklar 6er!
#2532 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2533 davenport 15 år siden
#2534 filmz-Utyske 15 år siden
Tøger arbejder allerede på den og gør tungen klar til maksimal indtrængen i anus.
#2535 dyg 15 år siden
Han havde været i Øst for Paradis for at holde foredrag før og efter en film.. men desværre ikke samme film som jeg så :-(
#2536 Highland Park 15 år siden
#2537 dyg 15 år siden
#2538 Highland Park 15 år siden
#2539 davenport 15 år siden
#2540 Highland Park 15 år siden
#2539: Slet ikke - da jeg indsendte indlægget dukkede det op i to separate indlæg, og derfor rettede jeg det sidste, som så åbenbart nu er det eneste, der er blevet tilbage. Mystisk!