Springsteen spiller Wrecking Ball, et nyt nummer i anledning af at Giants Stadium, skal rives ned. Det er tydeligt at høre han har haft det sjovt med denne sang med referencer til Meadowlands, Springsteens Jersey mekka, men samtidig er de gode minder om det gamle stadion også tilstede.
Ikke hans bedste nummer. Men manden taler om nogen direkte til New Yorkernes hjerte og altid festligt.
6/6
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
- Casper Christensens nye talk-show 1/6 - Uffe Holms evner som sjov mand 1/6 - Jan Gintbergs evner som sjov mand 0/6 - At det er umuligt at få billetter til U2 i Horsens 0/6 - At min Blu-ray har opgivet livet, lige som "Pan's Labyrint" og "Børnehjemmet" er dumpet ind ad døren 0/6
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#281 Bony 15 år siden
Jeg har ellers hørt, at bum lums skulle være ret godt. Så wups du bare hen til damen. :)
#282 Batsy 15 år siden
#283 neran 15 år siden
#284 jessup 15 år siden
#285 filmz-Bruce 15 år siden
Ikke hans bedste nummer. Men manden taler om nogen direkte til New Yorkernes hjerte og altid festligt.
6/6
#286 Batsy 15 år siden
#287 Notional 15 år siden
#288 davenport 15 år siden
#289 Yoda 15 år siden
- Casper Christensens nye talk-show 1/6
- Uffe Holms evner som sjov mand 1/6
- Jan Gintbergs evner som sjov mand 0/6
- At det er umuligt at få billetter til U2 i Horsens 0/6
- At min Blu-ray har opgivet livet, lige som "Pan's Labyrint" og "Børnehjemmet" er dumpet ind ad døren 0/6
#290 davenport 15 år siden