Gravatar

#3131 Skeloboy 15 år siden

Prince på Roskilde, 4/6...

Har aldrig været fan, men han har da lavet nogle klassikere. Dog er det en rigtig vild bookning, og nok lige præcis det, som Roskilde har manglet: et kæmpe legendarisk navn.
Gravatar

#3132 inflector 15 år siden

Blinde bilister 0/6
At blive påkørt af en af ovennævnte bilister 0/6
At bruge 5 timer på skadestuen 0/6
At mit knæ er hævet, min ankel forstuvet og mine arme forslået 1/6
At det trods alt ikke gik værre 5/6
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#3133 elwood 15 år siden

Den sidste er den vigtigeste, av for satan.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3134 MMB 15 år siden

Du har fuldstændig ret. Stor booking, desværre ikke rigtig min smag. :P
Gravatar

#3135 Kruse 15 år siden

#3132: Av det lyder fandme trist, men godt at høre at det ikke var helt så slemt igen. God bedring :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3136 filmz-Martychris 15 år siden

Selvom Prince kommer til Roskilde er jeg ikke solgt! Soundgarden er på re-union tour og giver koncert i sverige eller norge, hvorfro har de ikke skaffet dem??? Why??? og sætte Prodigy på plakaten som hovednavn kan kun give 1/6! De har jo ikke lavet noget siden, "Fat of the land"... OG giver skeloboy ret i hans udsagn omkring Them crooked Vultures og Alice in Chains. Ryk nu Them crooked Vultures ned og op med Alice!!!
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#3137 Skeloboy 15 år siden

#3136 - Matt Cameron er trommeslager for både Pearl Jam og Soundgarden. De to er på turne sammen, og Pearl Jam kommer helt sikkert ikke på Roskilde. Derfor gør Soundgarden heller ikke.
Gravatar

#3138 MOVIE1000 15 år siden

#3132 DAMM det er surt :(

TV2-Syd praktik dag 1 4½/6
det var en ok dag, jeg oplevede en del om hvordan en normal hverdag er hos TV2-syd, men trods alt var der en del gange hvor jeg bare sad/stod og glorede ud i luften, men ellers er det en dag som jeg selv kunne forestille mig i. JEg var med Kryds og Tværs, da vi kom hjem skulle der redigeres på sagerne, vi blev ca. helt færdig med indslaget inden deadline :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3139 MMB 15 år siden

Husk selv at spørge, om der er noget, du kan hjælpe med osv. :)

For de gider trods alt ikke bruge hele deres arbejdsdag på at lave opgaver til dig. :)
Gravatar

#3140 MOVIE1000 15 år siden

#3139 det er lidt svært at spørge når man kommer til et sted som man ikke aner hvad man skal, også skal jeg lige lære folk og udstyr at kende og de er rimelige tidspresset så jeg tror ikke at det første de tænker på er mig, men jeg får lov til at gå med stativet til kameraet :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: