BN - han ved ikke hvor du bor, grundet din hemmelige identitet...
Du mener altså, at jeg kan ånde lettet op?
davenport (3787) skrev:
(Jeg tror stadig du hedder Benny til fornavn - /indsæt Sherlock øje og pibe her)
"Benny"? ... arghhhh ..... Nej, det navn kan jeg simpelthen ikke leve med. Så alene for at aflive denne mulighed, vil jeg hermed fortælle, at mit rigtige navn er .... hov, der er ikke mere cola i mit glas! Det går sandelig ikke!
791# Han kan os tage op til gordon hos gotham og tænde bat lyset, for Batman har ingen grænser. så lægger jeg et besøg jeg vil finde dig !!! eller så vælger bruce at være kedelig og glemme det.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Jeg ved det. Men det er også kun mit dæknavn. Mit rigtige navn er Johann Gambolputty de von Ausfern- schplenden- schlitter- crasscrenbon- fried- digger- dingle- dangle- dongle- dungle- burstein- von- knacker- thrasher- apple- banger- horowitz- ticolensic- grander- knotty- spelltinkle- grandlich- grumblemeyer- spelterwasser- kurstlich- himbleeisen- bahnwagen- gutenabend- bitte- ein- nürnburger- bratwustle- gerspurten- mitz- weimache- luber- hundsfut- gumberaber- shönedanker- kalbsfleisch- mittler- aucher von Hautkopft of Ulm.
#3791 BN 14 år siden
Du mener altså, at jeg kan ånde lettet op?
"Benny"? ... arghhhh ..... Nej, det navn kan jeg simpelthen ikke leve med. Så alene for at aflive denne mulighed, vil jeg hermed fortælle, at mit rigtige navn er .... hov, der er ikke mere cola i mit glas! Det går sandelig ikke!
#3792 BN 14 år siden
Hmm ... jeg skal da gerne skifte pappet ud med kød og blod. ... Øh, hvor var det nu du sagde du ikke boede, dengang du ikke fortalte det?
#3793 Batsy 14 år siden
#3794 Highland Park 14 år siden
Sikke et besynderligt navn. Drak din far cola i kirken?!
#3795 BN 14 år siden
Jeg ved det. Men det er også kun mit dæknavn. Mit rigtige navn er Johann Gambolputty de von Ausfern- schplenden- schlitter- crasscrenbon- fried- digger- dingle- dangle- dongle- dungle- burstein- von- knacker- thrasher- apple- banger- horowitz- ticolensic- grander- knotty- spelltinkle- grandlich- grumblemeyer- spelterwasser- kurstlich- himbleeisen- bahnwagen- gutenabend- bitte- ein- nürnburger- bratwustle- gerspurten- mitz- weimache- luber- hundsfut- gumberaber- shönedanker- kalbsfleisch- mittler- aucher von Hautkopft of Ulm.
Nej, men han drak en del øl udenfor.
#3796 davenport 14 år siden
#3797 evermind 14 år siden
#3798 BN 14 år siden
#3799 filmz-Bruce 14 år siden
Må jeg være fri! Jeg er 45!!! Nu vil jeg lade foragten være mit våben!
#3800 BN 14 år siden
Okay, så vælger jeg pistol, og så ser vi, hvem der vinder duellen.