Gravatar

#3891 Åkepool 14 år siden

davenport (3888) skrev:
Livet generelt 2½/9


Ja den studsede jeg også over?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3892 tiany 14 år siden

At jeg har lært noget nyt i dag 5/6
At jeg allerede har fået en is i dag 5/6

At vores sjove studentermedhjælper har sidste arbejdsdag, inden han drager til KBH for at lege kommunikationsarbejder (praktikant) for Julie Rademacher(soc.), mens han læser videre 2/6
Valar morghulis
Gravatar

#3893 Batsy 14 år siden

Once upon a time the was a knight, he was fighting crime, but no one want to see what he were doing the tought he were a Pysco. He haved saved the city dusin og times, but no he is at run against the hole city he cant trust anyone he's alone, he protecs the peapole but still they want him hunted down. He is the Gurdian no one will like, he is a our protecter he is the dark knight.

Se den historie vil jeg have i den ny batman film, hvor batman er på flugt og gotham er skurken, dens polti og med mennesker.

6/6 for vis Nolan får den historie!!!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#3894 filmz-Bruce 14 år siden

Den danske krone! ALT for meget værd!!! Det danske lønniveau. ALT for højt! Sammenlignet med vore naboer og arbejdstid, er det simpelthen uholdbart.

0/6

Jeg har altid været modstander af devaluering, siden Anker Jørgensen i 70'erne spillede russisk roulette med økonomien og ikke kunne andet. Schlüter holdt kronen fast og det viste sig siden hen at være det rigtige. Siden har man fastholdt dette. Men den konstante fokus på lønstigninger, opfyldelsen af dette og den stærke krone betyder, at Danmark ikke mere er konkurrencedygtig globalt set. Industri og produktion flygter fra Danmark. Kan vi leve af forskning og servicering fremover?

Ih jo, det er godt for alle os, som gerne vil rejse i udlandet og købe udenlandske produkter og vore blærer er så store, at vi kan pisse rigtig længe i bukserne og have den varme følelse, at det går godt. Men dansk produktion og danske arbejdspladser ryger langsomt til andre lande og jeg tør slet ikke se mig selv som gammel i Danmark om 20 år. Jeg tror vores velfærd ryger

Man kan ikke sætte lønningerne ned uden også at sætte priserne ned. En umulig manøvre. Jeg synes vi skal devaluere kronen med 25%.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3895 gi-jones 14 år siden

Men er devaluering ikke selve definitionen af at pisse i bukserne for at holde varmen?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3896 filmz-Bruce 14 år siden

Al Green - How Can You Mend a Broken Heart (Book of Eli)

6/6
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3897 davenport 14 år siden

Mht 2½ til livet i går, så var det fordi det kører (eller nærmere kørte) af pis.. Min nye kollega kører i et helt ekstremt gear, og ved hele tiden bedre, og det er meget trættende, når man er et roligt gemyt som mig, der bare gerne vil have en stille og fredelig arbejdsdag, hvor jeg ikke hvert 5. minut skal tage stilling til alting. - Bare gøre det jeg er bedst til.
Det ansporede mig til at sende en ansøgning til et andet arbejde, hvilket jeg egentlig er lidt ked af, da jeg er i verdens bedste firma.. Jeg kan bare ikke holde det ud mere, plus det faktum, at jeg skal til Fredericia hver dag, og har 3-4 timers transport om dagen, der går fra familien.
Og så var jeg nok lidt generelt depri igår.

I dag gik det så bedre, men jeg gjorde også mit. Dagen ville ellers have tegnet dårligt, da jeg mødte op i shorts, og straks (uden et godmorgen) blev sablet af 3 kolleger for det.. Sådan går man ikke klædt i firmaet..
Mine kandidater kan rigtig godt lide min afslappede stil, med filmtrøjer og den slags, så jeg kan ikke se hvad problemet er.
Men jeg valgte at være i godt humør, og det hjalp. (Fish-teorien)
Og dagen gik godt!

Nå, nu fik i forklaringen - det var dejligt at få skrevet det ud, så: 6/6 ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3898 BN 14 år siden

davenport (3897) skrev:
Min nye kollega kører i et helt ekstremt gear, og ved hele tiden bedre, og det er meget trættende, når man er et roligt gemyt som mig, der bare gerne vil have en stille og fredelig arbejdsdag, hvor jeg ikke hvert 5. minut skal tage stilling til alting.


Den situation kan jeg 100 procent identificere mig med - jeg oplever tilfældigvis næsten det samme for tiden. *Suk*

davenport (3897) skrev:
Men jeg valgte at være i godt humør, og det hjalp.


Det kommer man også længst med. Ja, det virker faktisk hver eneste gang. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3899 filmz-Bruce 14 år siden

Har lige bestilt dannelses rejse til Rom i efterårsferien med den lille. Bestilt fly for sig med Norwegian og fandt et hotel klos op ad Piazza Navona, så vi ligger i gå afstand til de mest centrale historiske artifakter.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3900 davenport 14 år siden

BN - ja det er frygteligt, når man skal føle sig "på" hele tiden. Jeg underviser, fordi det er jeg vildt god til, og så gider jeg ikke alt det pis, der er af sladder og sager der er på et kontor, Nu er vi kun os to inde ved os, og har vores private forretning på den anden side af gangen, som hun løber til hele tiden for (tror jeg) at få noget kollegial opbakning. De kan ikke se det, for hun aggerer kun på vores kontor... Ja, træls...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: