Gravatar

#3911 inflector 14 år siden

#3909 det lyder trælst, det er supernederen at betale 2 gange for den samme film. Dog er det endnu mere belastende at du muligvis har en med for lange negle i din omgangskreds :(

At jeg endelig har fået mit hus 6/6
At vi er kommet godt igang 6/6
Vejret 6/6
At mit køkken ligner en slagge dynge og er totalt uoverskueligt 1/6
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#3912 filmz-Bruce 14 år siden

#3911 Well, der har været mange ude og inde, så jeg vil helst ikke spekulere i de baner. Ingen skal i søgelyset pga. paranoia :) Sket er sket og så må jeg blot gøre mere ud af lageroptælling fremover :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3913 MOVIE1000 14 år siden

Jeg kommer også i tanke om at jeg ikke kunne finde Alene hjemme 2 i julen 2009, men så kom jeg i tanke om at den solgte jeg fordi den ikke virkede mere. Der var også engang hvor jeg ikke kunne finde godfather trilogien, men dem havde jeg også solgt (I know hang me on a tree), så jeg måtte ud og finde dem igen(Da jeg ikke kunne undvære dem :), og nu skal jeg snart af med dem igen for at få dem på BD :(


Jeg har fået byttet min dyne 6/6
Sun Lolly med hindbær 5/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3914 HonoDelLoce 14 år siden

MOVIE1000 (3913) skrev:
Jeg kommer også i tanke om at jeg ikke kunne finde Alene hjemme 2 i julen 2009, men så kom jeg i tanke om at den solgte jeg fordi den ikke virkede mere.


Remind me never to buy used goods from you ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3915 I.F.F. 14 år siden

hvem vil købe en dvd der ikke virker?
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#3916 Åkepool 14 år siden

MOVIE1000 (3913) skrev:
men så kom jeg i tanke om at den solgte jeg fordi den ikke virkede mere.


Det var temmelig ondsindet. Stakkels køber.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3917 MOVIE1000 14 år siden

Altså køberen vidste ikke at den ikke virkede jeg fik heller ikke det helt store for den da den var ridsede. Bare jeg kom af med den og fik nogle penge så var jeg glad :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3918 Batsy 14 år siden

Jeg købte en brugt film i ok for 50 kroner og den havde hunderde af ripser, min mor klagede til dem at de ikke skal sælge ødelagte ting, men vi fik aldrig filmen igen. 0/6

det var Godfather så jeg blev meget skuffet da den var i stykker =(
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#3919 elwood 14 år siden

#3915

Altså den er meget praktisk, hvis man har en dvd afspiller som ikke virker.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3920 MOVIE1000 14 år siden

#3918 :-s

Kommer også i tanke om engang hvor jeg købte Hulk the incredible (Fona kolding storcenter)
da den ikke var pakkede ind blev jeg en smule nysgerrig på disken så inden jeg forlod forretningen kiggede jeg lige på den og den var fuld af ridser.
Mig: Unskyld men der er altså en del ridser i den, kan jeg ikke godt få mine penge tilbae
Kassemanden: Jamen vil du da ikke bare prøve at tage den med hjem og se om den virker så hvis den ikke gør, kan du bare bytte den i Esbjergs Fona
Mig: Nej tak, når jeg har betalt for noget herinde så regner jeg også med at det er nyt, så jeg vil gerne be om mine penge tak
Jeg fik penge igen også fandt jeg den billigere i Esbjerg :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: