#392 jah jeg tog den også med det samme da jeg så prisen #391 det er prisen ikke for filmen filmen gir jeg 4/6 den var go måske den bedste x.men film men jeg føler efter at have set den at det var sku nogle åndsvage skurke ikke udsendet eler hvad de kunne men pågrund af det twist som slet ikke behøvede at være der men som skurkene havde regnet ud var den eneste rigtig e måde at gøre det på men der var en scene hvor han løber på en mark nøgen der tænker jeg så bare lige på Supermand + der kommer et gammel ægtepar kørende forbi i samme øjeblik
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#391 inflector 15 år siden
#392 Ericmase 15 år siden
#393 Batsy 15 år siden
#394 Collateral 15 år siden
Træthed i nærheden en god seng: 6/6
#395 Yoda 15 år siden
Jeg vakler mellem 5/6 og 6/6 ... can't decide.
#396 MOVIE1000 15 år siden
#391 det er prisen ikke for filmen
filmen gir jeg 4/6 den var go måske den bedste x.men film men jeg føler efter at have set den at det var sku nogle åndsvage skurke ikke udsendet eler hvad de kunne men pågrund af det twist som slet ikke behøvede at være der men som skurkene havde regnet ud var den eneste rigtig e måde at gøre det på
men der var en scene hvor han løber på en mark nøgen der tænker jeg så bare lige på Supermand + der kommer et gammel ægtepar kørende forbi i samme øjeblik
#397 Bobby Singer 15 år siden
Fan-Fuckin-Tastic!
#398 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#399 HonoDelLoce 15 år siden
I second that !
MEN ! Grafikken i Uncharted 2 - 9/6.. !
#400 Batsy 15 år siden