Gravatar

#4021 davenport 13 år siden

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4022 elwood 13 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4023 filmz-Bruce 13 år siden

Men lige siden bruce stod frem og sagde positive ting om Knowing, har jeg ikke ment at film uanset hvor dårlige de er skal gå hans øje forbi 8-)


Så hvis du møder en smuk ung mø, hvis erfaring udi tantrisk sex tangerer Joan Ørtings, giver dig velmente råd, så replicerer du med at sende hende billeder af Karl Mar?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4024 gi-jones 13 år siden

Bruce (4015) skrev:
vægten lagt på action, jovial stil og sjove replikker.
Det er korrekt, men i modsætning til mange andre, så gør den det rigtigt, rigtigt godt. Den er rent faktisk virkelig sjov, og actionpacked. Sammenlignet med en film som Die Hard 4, som jeg husker at du har udtalt dig overraskende positivt om, så vil jeg mene at A-Team som film er langt mere ærlig overfor sig selv. Ja, den er fuld af pis, men den påstår heller ikke andet.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4025 elwood 13 år siden

#4023 Altså bare fordi de drikker i Mad Men betyder det ikke du skal være fuld, hver gang du skriver indlæg 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4026 filmz-Bruce 13 år siden

#4024 For en bitter og gammel mand er "den er fuld af pis, men den påstår heller ikke andet", ikke en umiddelbar salgs parameter. Sådanne film skal have mange gode referencer med sig, førend jeg ser dem. Sandsynligheden for at de falder i min smag er meget lille. Der var en del elementer i den trailer, som irriterede mig, mest af alt fordi de som oftest er tilstede i blockbuster film og det sælger ikke til mig.

#4025 Jeg ser ikke ulempen :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4027 elwood 13 år siden

Med National Treasure var det ikke det samme?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4028 gi-jones 13 år siden

Bruce (4026) skrev:
mest af alt fordi de som oftest er tilstede i blockbuster film og det sælger ikke til mig.
For nu at være spydig så lyder det for mig rigtigt meget ligesom argumentet: "Den er ikke god for den er jo i sort/hvid" :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4029 filmz-Bruce 13 år siden

#4028 Jeg synes ikke sammenligningen holder. Sort/hvid er en filmteknik, hvor der er tale om indholdsmæssig karakter, konventioner i opbygning af scener og skuespil, som for mig nærmer sig det klichéagtige. Hvis en trailer forsøger at sælge en film på klicheer, jeg på forhånd er trætte af, så sælger den ikke til mig. Det kan anmeldelser til gengæld gøre.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4030 gi-jones 13 år siden

Det er en anden sag. Men det du skrev var reelt bare tilstedeværelsen af elementer der ofte er med i blockbusters (ie. film der sælger godt) gør at du ikke er interesseret - hvilket virker en anelse afstumpet :)

Ja, jeg diskuterer bare for sporten lige nu.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: