Gravatar

#4611 Muldgraver 14 år siden

Bony (4594) skrev:

Jeg er i gang med et full sleeve på højre arm, har en på venstre biceps, har et chestpiece fra skulder til skulder og når jeg er helt færdig med armen, så skal jeg have tegnet på det ene ben, fra ankel til knæ. Masser af planer, men for lidt penge. :-)

Og ja, det er virkelig noget man kan blive afhængig af. :-)


Omfangsrigt. Pøj pøj med dem og afhængigheden og opsparingen :)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#4612 Bony 14 år siden

Det er steget mig til hovedet. Og tak. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4613 wimmie 14 år siden

#4607

Enig!

Altså jeg er ikke enig i dødstrusler mod hende, men jeg håber sgu hun får én eller anden straf. Jeg fatter ikke at hun have have den "jamen det er jo bare en kat"-holdning...som om dyr ikke kan lide :/

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4614 dyg 14 år siden

At Tina D kigger forbi Bispetorv i morgen for at få festugen i gang: 6/6!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4615 frankdrebin 14 år siden

Skal på date i aften - 6/6
Gravatar

#4616 wimmie 14 år siden

#4615

Uuuuuhhh.... ;D
Held og lykke - håber det kommer til at gå godt. Du har store forventninger til aftenen kan jeg se på din karakter :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4617 Highland Park 14 år siden

#4607 & 4613: Amen. Det er helt på sin plads, at den officielle britiske dyrebeskyttelsesorganisation RSPCA indleder en sag mod hende.

Jeg kan især ikke snuppe hendes latterlige bortforklaringer:
http://politiken.dk/udland/1044909/hele-england-hader-kvinden-der-smed-katten-ud/ skrev:
»Jeg ved ikke hvad, der kom over mig, men pludselig syntes jeg bare, det ville være sjovt at putte den ned i skraldespanden, der stod ved siden af«, siger Mary Bale.

»Jeg gjorde det bare som en joke. Jeg regnede ikke med, at den ville være fanget. Jeg tænkte, at den nok kunne krænge sig ud af sig selv«.


Nå, men jeg synes sgu, at det kunne være sjovt at skubbe hende ned i en åben kloak og derefter lægge dækslet på plads. Det er jo bare en joke, og jeg regner da ikke med, at hun vil være fanget. Hun kan vel nok krænge sig ud af lortet.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4618 Yoda 14 år siden

Highland Park (4617) skrev:
Nå, men jeg synes sgu, at det kunne være sjovt at skubbe hende ned i en åben kloak og derefter lægge dækslet på plads. Det er jo bare en joke, og jeg regner da ikke med, at hun vil være fanget. Hun kan vel nok krænge sig ud lortet.


Haha ... I second that! ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4619 Highland Park 14 år siden

#4618: Jeg skal nok klappe hende lidt på hovedet først. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4620 wimmie 14 år siden

#4617

Og så er disse udtalelser endda noget mildere end hendes første udtalelser som "det er jo bare en kat" - tydeligvis har hun intet til overs for katte - og fred være med det, men ligefrem at gøre dem fortræd fordi man synes det er sjovt - det er langt ude :/
Ligesom de drenge herhjemme der futtede et marsvin af - bæster! (drengene - ikke marsvin)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: