Gravatar

#4651 Ericmase 14 år siden

"Super 8": "Hmm...": Selvom jeg ikke har set filmen giver jeg Teaser Traileren 6/6! :-D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#4652 MOVIE1000 14 år siden

#4650 hva fejler du for jeg er selv lidt sløj idag og var også lidt igår.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4653 Bobby Singer 14 år siden

#4652 Et mindre tilfælde af en slags halsbetændelse, som sagt ikke det værste, men forhåbentlig går det snart over.
Idjit
Gravatar

#4654 MOVIE1000 14 år siden

#4653 okay jeg hoster og nyser hele tiden, og min næse er stoppet :(

Jeg er ved at være utrolig træt af min bærbars bippen 0/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4655 Muldgraver 14 år siden

#4648 + #4649: Egentlig havde jeg bare en sådan djææævelsk lyst til at afgeneralisere et statement som at mangle respekt for Iran. Jeg kender selv folk som er flygtet fra Iran (og det havde de jo nok en grund til) og som er vældig flinke og som jeg har masser af respekt for, men jeg kender også dem som har besøgt landet for nylig, og som havde en meget positiv oplevelse og gerne ville tilbage. Så vidt jeg kan forstå, er det primært regeringen som ødelægger det for de fleste, som faktisk er nogle sympatiske folk på mange måder, sikkert næsten lige så sympatiske som visse svenskere vel også af og til formår at være det...
Og så hver for sig:

#4648: Det din tidligere frisør sagde var frygteligt, var det så menneskene eller staten? Jeg kan dog ikke huske hvor i Iran de var, men det var trods alt en universitetsby.

#4649: Tja, de havde vel mest kontakt med private mennesker, også venners venners venner, så de går nok ind under befolkning, og visser af dem muligvis fra undergrunden. Så velinformeret er jeg ikke om deres tur, jeg er trods alt kun bekendt :) Men kvinden som læste antropologi dernede fortalte ikke noget om kidnapninger, chikaner, vold eller overfald og lignende, men der er nok ingen tvivl om jeg har fået refereret de mest positive detaljer, og så ellers lidt af det trivielle også. Hende som studerede besluttede sig efter en kortere ferietur dernede.

Men igen, jeg ved også godt de kristne i Iran ikke har det sjovt, fordi regeringen er så skod, og fordi muslimerne generelt ikke er så glad for konvertitter. Hvilket desværre er en alvorligere brist...
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#4656 filmz-Bruce 14 år siden

#4655 Staten. Vi ser jo tydeligt, at "de grønne", ungdommen, vil "noget andet". En revolution fjernede jo blot en diktator og indsatte et nyt rædselsregime, med præster, som hersker over liv og død og kan likvidere efter forgodtbefindende. Jeg er ikke i tvivl om, at flertallet i Iran er trætte af situationen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4657 Muldgraver 14 år siden

#4656

Ok. Det stemmer godt overens med det indtryk jeg havde fået. Det er en ret besynderlig situation at være i.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#4658 filmz-Bruce 14 år siden

Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4659 filmz-Bruce 14 år siden

Dramatisk kamp på Horsens Stadion. Passer mig fint at Lodberg fik en advarsel til sidst i halvlegen. Han skulle dog have haft den for hans mål fejring, som hund der pisser op af hjørneflaget, der var decideret usportslig og usympatisk.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4660 filmz-Bruce 14 år siden

Den herlige Jacob Mchangama, chefjurist og med en europæisk mastergrad i "Human Rights and Democratization", hamrer Politiken, venstrefløj og kulturradikale ud af banen, med en stærk og velargumenteret artikel for ytringsfriheden og mod blasfemiparagraffen, som i den grad udstiller problematikken med venstrefløjens historiske opgør med kristendom og nu forsvar for 100 fold mere menneskeretsfjendtlig religion.

6/6

Forhåbentlig er Seidenfaden lodset af h til, men formentlig kravler han blot ud fra under en ny sten.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: