Gravatar

#5401 Wangsgaard 14 år siden

Var lige downtown Lyngby og blev 1300 kr fattigere 1/6
Fik til gengæld et par nye bukser og sko til min vilde aften i kbh 6/6
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#5402 Bobby Singer 14 år siden

Ikke at vide hvad man skal med sin fremtid og alle de andre problemer som bliver ved at presse sig på og ikke at have nogen at snakke med det om 1/6

FML!
Idjit
Gravatar

#5403 Michael Andersen 14 år siden

#5402 Du er på Filmz. Kom bare med det, så ændrer vi 1/6 til 6/6 :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#5404 Åkepool 14 år siden

misuma (5395) skrev:
Keder mig...check mine billeder ud på Deviantart. Døm nogle af dem hvis det lyster :)

http://misuma.deviantart.com/gallery/


Lækre pics misuma :)

Har altid godt kunne tænke mig at blive bedre til at tage fede billeder, men mangler at ha' overskud/tid til at sætte mig ind i det.

Og så skal man selvfølgelig også ha' kroner til et endnu bedre kamera og ikke mindst evnen til at finde de gode motiver, som du er rigtig god til.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5405 AP 14 år siden

Ja fede billeder, kan især godt lide det du kalder 'walking home' - det er på en måde meget drømmende :-)
Gravatar

#5406 dyg 14 år siden

Tomlerne op, misuma! Du har det jeg mangler: kreativitet og teknik! :)

Jeg ville elske at lave mere kreative billeder, men hver gang jeg tager ud, for at tage nogle kreative billeder, så kommer hjem med ragelse.

Jeg tror, at jeg vil sætte mig selv nogle udfordringer for at hjælpe på det. Finde et eller to emner på forhånd, og så tager jeg ikke hjem, før jeg har formået at tage nogle ordentlige billeder af det. Endnu bedre: få andre til at komme med udfordringer.

Edit: Eftermiddagens tur i dyrehaven gav et par enkelte nogenlunde tilfredsstillende billeder, såsom denne søde lille fætter.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5407 Åkepool 14 år siden

nayze (5406) skrev:
Jeg ville elske at lave mere kreative billeder, men hver gang jeg tager ud, for at tage nogle kreative billeder, så kommer hjem med ragelse.


Samme her.

Men du er da sluppet rigtig godt fra det billede der.



So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5408 Bobby Singer 14 år siden

Ja misuma det er altså nogle rigtig fede billeder du har taget. :)
Idjit
Gravatar

#5409 misuma 14 år siden

Wow, tak gutter og gutinder. Det betyder faktisk meget for mig at høre jeres positive respons. Tak igen. Jeg vil lige sige at alle mine billeder er taget med et relativt billigt kamera og jeg aner intet om teknik, men hvad jeg ikke har i teknisk kunnen, har jeg i nysgerrighed....og det kan man komme langt med.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5410 AP 14 år siden

Ja men nogle mennesker har da også bare et særligt talent for at spotte det særlige ved en person/genstand eller hvad det nu er, og så fange det gennem et kamera. Min søster tager også meget interessante billeder selvom hun ikke ved meget om teknik. :-)

Skriv ny kommentar: