Gravatar

#5611 misuma 13 år siden

1000 kr som du ikke har, eller som skulle være lagt til side?

_______________________

At se Luksusfælden og få det bedre med ens egen økonomi 6/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5612 Skeloboy 13 år siden

#5611 - 1000 kr, som jeg ikke har...jeg skal bare liiiige vinde 34.000 kr, så kan jeg betale min banklån, så har jeg 1400 kr mere om måneden, og så ville det hele være A ok ...:)
Gravatar

#5613 misuma 13 år siden

Jeg hat en brugt kassekredit på 35.000 kr. Jeg ville ikke ha' noget imod hvis den stod i nul.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5614 Bobby Singer 13 år siden

Eramus Montanus 20000000000000000000/6

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha så får Eramus Montanus sin mor til at tro at hun er en sten hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaa.... en eller anden skyd mig :/

Det kan godt være at den ikke er særlig lang, men den er dræbende kedelig og det føles nærmest som en ørkenvandring at komme igennem denne "klassiker".
Idjit
Gravatar

#5615 davenport 13 år siden

Skal til Beth Hart koncert i aften 5/6
(5 fordi det er lidt hektisk at have børn, samtidig med at man arrangerer en koncert på en hverdag.)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5616 Skeloboy 13 år siden

#5613 - det var også en kassekredit, men fik det lavet om til et lån, fordi jeg ville få et større rådighedsbeløb om måneden, og fordi banken har meget lettere ved at lave afbetalingsfri eller mindre afbetaling på den måned(og det er måske 5 måneder om året, hvor jeg har brug for det)
Gravatar

#5617 tiany 13 år siden

davenport (5615) skrev:
Skal til Beth Hart koncert i aften 5/6
(5 fordi det er lidt hektisk at have børn, samtidig med at man arrangerer en koncert på en hverdag.)


Jeg vandt desværre ikke de billetter der var udloddet på min arbejdsplads. Men hun plejer at være god, så god fornøjelse.
Valar morghulis
Gravatar

#5618 misuma 13 år siden

Jeg har lige læst at Darren Aronofsky skal instruere Wolverine 2.

Jeg forestiller mig ellers at Wolverine er lidt for "poppet" til at han gider, men det bliver spændende at se hvad han kan få ud af filmen. 6/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5619 MMB 13 år siden

#5614

Jeg fandt den nu egentlig ganske udmærket, på trods af at slutningen ikke var tilfredsstillende.
Gravatar

#5620 dyg 13 år siden

At mit løbeur/gps er gået i spunk: 0/6!

Ekstremt dårlig timing, når jeg a) har et løb på søndag b) ikke har råd til et nyt før næste måned :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: