Gravatar

#5781 HonoDelLoce 13 år siden

evermind (5770) skrev:

At det endelig lykkedes mig at finde Skønheden og Udyret på BD (+DVD) i Kvickly og få købt det sidste eksemplar, efter at jeg har faret byen rundt, fordi den tilsyneladende har været udsolgt snart sagt alle steder siden udgivelsen:



Enten får film-pusherne i Østjylland ikke lige så mange eksemplarer hjem som film-pusherne i Nordjylland, ellers er der da en del større efterspørgsel på filmen..

I Aalborg finder du snildt en snes eksemplarer i hver film-butik med respekt for sig selv :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5782 Bony 13 år siden

a@babo (5759) skrev:
Det er squ lidt useriøst, Bruce.. hvis jeg må være så fræk og spydig. Ta' dig nu sammen, fremfor at oprette forskellige profiler, og så slette dem igen..


Ja, undskyld mig. Men du kan vel i grunden være bedøvende ligeglad med hvordan Bruce bruger Filmz og nettet generelt?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5783 Collateral 13 år siden

#5777: Guess I do. De efterhånden et af mine absolutte favoritbands. De kan simpelthen bevæge sig fra det himmelråbende til det jordnære som ingen andre. De har en udsyrethed, en inderlighed og en længsel som ingen andre har. De er slet og ret fantastiske.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5784 Skeloboy 13 år siden

#5783 - helt enig...men dog ikke gennem hele deres karriere. The Wall, Wish You Were Here og Dark Side of the Moon er geniale, mens Animials, Final Cut og The Division Bell også er rigtig fede. Men er ikke så vild med deres tidligere materiale
Gravatar

#5785 Collateral 13 år siden

#5784: Jeg har kun hørt: The Wall, Wish You Were Here, Dark Side of the Moon og Final Cut. Sidstnævnte kan jeg godt lide, men den føles lidt mindre helstøbt end de andre. Har dog også læst mig til at Waters og Gilmours begyndende "fjendskab" var ved at gå i fuldt udbrud under indspilningerne af Final Cut, som jeg også mener Gilmour har udtalt er en af de, ifølge ham, ringeste Pink Floyd plader. En af grundene til det, er vist at pladen oprindeligt var rester fra "The Wall" og Gilmour mente derfor at Final Cut endte med at være for meget som "The Wall" påtrods af at Waters ændrede meget fra den originale ide.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5786 MOVIE1000 13 år siden

#5775 Jeg er blevet interviewet om Saw filmene (sjovt nok) og om Saw 3D, da de manglede en Saw fan :) og det kommer i 24 Timer imorgen, og det kan jeg kun takke The Insider/Johan/ Mr. Filmz TV newsman for:D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5787 filmz-ab 13 år siden

Bony (5782) skrev:
Ja, undskyld mig. Men du kan vel i grunden være bedøvende ligeglad med hvordan Bruce bruger Filmz og nettet generelt?


Jeg kan vel i grunden være ligeglad med alt herinde, men det er jeg nu ikke, og det er nu engang en side, hvor man få lov til at ytre sig om alting. Men kys du bare hans røv. Jeg er ikke typen.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#5788 Bony 13 år siden

Haha, kysse hans røv ligefrem?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5789 filmz-ab 13 år siden

hehe! Jeg kunne ikke diske op med noget mere originalt :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#5790 elwood 13 år siden

Han er lesbisk brug fantasien 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: