#6350 - ja, det skal sikkert også ses i forhold til de andre, der har været inde. Det er trods alt kun 5 ud af 150...og det har ca. været de samme de andre gange.
Sne i Århus - 4/6. Skal lige have fundet mine vinterstøvler frem, og få smidt en masse mennesker af bussen, så det er muligt at sidde ned på vej til uni.
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Mine utætte sommersko, der gjorde at jeg kom på arbejde med fuldstændig blåfrosne tæer, efter at have været halvanden time om en ellers halvtimes bustur: 0/6
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Igår fandt jeg en Supermand boks med alle filmene i, i alle de udgivleser der har været med dem + en masse ekstramateriale til kun 150 kr, men jeg ville lige høre herinde inden jeg gjorde noget dumt er den det værd??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Tror 150 kr er et ok godt køb, hvis det er den boks, men jeg vil ikke bruge penge på nogen af dem. Det er så smag og behag. Mest fordi Superman 4 - The Quest For Peace er så ringe, at den trækker boksen ned på minusværdi ;)
#6351 Skeloboy 14 år siden
#6352 filmz-ab 14 år siden
Du er skør :-) Du burde skrive en bog, fremfor at belaste filmz, der nu ikke fungerer optimalt pga. overbelastning :-)
Lud si :-)
#6353 neran 14 år siden
#6354 gi-jones 14 år siden
#6355 BN 14 år siden
Skrive en bog? ... Hmm ... god idé! Men om et andet emne. ;-D
#6356 MOVIE1000 14 år siden
#6357 tiany 14 år siden
De trænger seriøst til en ny slags kaffe på arbejde ellers ville den have fået 6/6
#6358 Skeloboy 14 år siden
Tror 150 kr er et ok godt køb, hvis det er den boks, men jeg vil ikke bruge penge på nogen af dem. Det er så smag og behag. Mest fordi Superman 4 - The Quest For Peace er så ringe, at den trækker boksen ned på minusværdi ;)
#6359 tiany 14 år siden
Altså kan vi ikke snart få fjernet det diktatur... Kina må da for hunden snart være så træt af at forsvare dem, at de får løst "problemet"
#6360 filmz-Myrepip 14 år siden