Gravatar

#6561 BN 15 år siden

Batsy (6559) skrev:
6558# Stalker ):

Næste gang du mærker en kold vind i nakken eller tænker ved dig selv "Hvor kommer den dårlige ånde dog fra?", så er det bare mig der ånder dig i nakken.

Men bare rolig, jeg er kun bevæbnet mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag - de andre dage i ugen er jeg ubevæbnet.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#6562 Batsy 15 år siden

6561# If you cross my line, im gonna be bad to you and gonna facepunch you!

ps

du ryger os til arkham!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#6563 misuma 15 år siden

dyg (6515) skrev:
Tillykke med fødselsdagen! Og fortæl endeligt om Kinect, når du får leget lidt med det. Jeg overvejer selv at købe en krydsboks udelukkende for at lege med det.

Så fik jeg prøvet Kinect og jeg er bestemt tilfreds med købet.

Jeg har min vhs, dvd, PS3 og 360'eren i vores bette soveværelse så jeg gik straks i gang med at flytte/vikle ud/sortere alverdens ledninger fra hinanden. Det tog lidt tid, fik flyttet grejet ind i stuen bare for at finde ud af, at Kinect krævede en ny update...gah! Tilbage til soveværelset for at få en 30 sekunders update, tilbage til stuen.

...Men det var hele bøvlet værd! Jeg fik flyttet sofabordet og stod lidt mere end to meter fra kameraet og det passede nogenlunde med den nødvendige plads.

Kameraets registrering af mine bevægelser er ikke spot on, men det bliver aldrig et irritationsmoment. Bevægelsen af fingre blev ikke registreret, men jeg fik øvet mit løse håndled og det fangede kameraet samt hurtige bevægelser.

Min oplevelse bygger kun på det medfølgende spil Adventures, jeg kunne åbenbart ikke prøve mine Kinect-demoer uden netforbindelse.

Jeg havde det sjovt og det samme havde familien som grinede af mine graciøse spasmer.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6564 Kruse 15 år siden

#6555: Det var dog en trist situation, Ruben :(

Held og lykke med en forhåbentlig bedre dag i morgen :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6565 Bobby Singer 15 år siden

#6555: Som en der selv har kat og vi har egentlig altid haft kat i min familie, så længe jeg har levet, så kan jeg godt forestille den emotionelle rutschebanetur du går igennem lige nu.

Du har min dybeste sympati og jeg håber da også at dagen i morgen bliver bedre. :)
Idjit
Gravatar

#6566 evermind 15 år siden

Tak gutter!

I det mindste er hun blevet i godt humør og kælen igen (hvilket gør mig lige dele glad og vemodig), men jeg gruer for dagen i morgen. Det er jo heller ikke sjovt for hende, hvis hendes sidste tid skal præges af frygt og panik ... :/
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6567 Thomsen 15 år siden

Du får lige en virtuel krammer fra mig, Ruben.

På trods af at hun kradsede mig, så jeg kun var få dage fra at forbløde, sidst jeg var på besøg, så husker jeg hende også som en sød, lille mis. :-/

Aflivning af kæledyr 1/6 (den ene, fordi det jo trods alt normalt er for deres bedste)

---

Totalt urelateret, så fik jeg endeligt gjort kål på det sidste screenshot i The Horror Quiz: 6/6
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6568 NightHawk 15 år siden

# 6549 -

Rigtig meget held og lykke med jobsamtalen i morgen. :)

# 6555 & 6566 -

Det lyder godt nok som en hård omgang. :(

Du får også en virtuel krammer herfra.

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#6569 misuma 15 år siden

Som dreng havde vi et kryds mellem en collie og schæfer ved navn Trunte. Den sødeste og mest beskyttende hund jeg nogensinde har haft æren af at være i nærheden af. Vi havde den i mange år, desværre blev den alvorligt syg på sine ældre dage.

Af uransagelige grunde, mente min mor at det var bedst at aflive den mens jeg var i skole. Jeg anede intet om dette og fik aldrig sagt farvel til vores hund Trunte.

Jeg føler med dig evermind Ü
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6570 Skeloboy 15 år siden

Evermind: også et godt kram herfra

Skriv ny kommentar: