Mongol for en dag 2/6 Har lige været til tandlæge (IGEN) hvor jeg blev bedøvet, så mit ½ ansigt er lammet, og nu skal jeg til mit årlige øjentjek, hvor de drypper mine øjne så de bliver store og følsomme over for lys, så jeg kommer til at ligne en mongol et kort øjeblik eller måske resten af dagen, men så har jeg prøvet det :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Det har været en af de dage på arbejde. Vi manglede syv fra personalegruppen. Netop på en dag hvor skal vi skal holde julefrokost for ungerne på stuerne, senere på dagen skulle jeg så selv holde føs'dag for en af de små tøser.
Jeg er helt blæst i knolden nu 0/6
Det betød desværre også at, jeg meldte fra til datterens overgearet og crowdede juletamtam på skolen så resten af familien selv tog afsted. Hun tog det pænt, til gengæld lovede jeg så hende at smøre hendes madpakke i en hel uge, damn.
#6791 BN 15 år siden
Næh. det er da rigtigt. ;-)
#6792 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6793 elwood 15 år siden
Moving on.
Fredag 6/6
At det ikke er fredag endnu 0/6
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6794 MOVIE1000 15 år siden
Har lige været til tandlæge (IGEN) hvor jeg blev bedøvet, så mit ½ ansigt er lammet, og nu skal jeg til mit årlige øjentjek, hvor de drypper mine øjne så de bliver store og følsomme over for lys, så jeg kommer til at ligne en mongol et kort øjeblik eller måske resten af dagen, men så har jeg prøvet det :)
#6795 davenport 15 år siden
#6796 misuma 15 år siden
Jeg er helt blæst i knolden nu 0/6
Det betød desværre også at, jeg meldte fra til datterens overgearet og crowdede juletamtam på skolen så resten af familien selv tog afsted. Hun tog det pænt, til gengæld lovede jeg så hende at smøre hendes madpakke i en hel uge, damn.
#6797 Kruse 15 år siden
Hvor meget snaps køber i ind til sådan en julefrokost? ;)
#6798 misuma 15 år siden
#6799 misuma 15 år siden
http://movies.ign.com/articles/113/1139334p1.html
#6800 Wangsgaard 15 år siden
Nej Kruse, det er Tequila man drikker til julefrokost