Gamle farmand har lige været forbi med varer fra Irma. Dejligt at kunne nedskrible en indkøbsseddel og så få leveret til døren. Deriblandt to Brasserie St-Feuillien Cuvée de Noël øl, så jeg kan få en lille skid på i aften.
Så fik jeg endelig taget mig sammen til det hårde slid, at smutte forbi fotohandleren og bestille 10-15 af mine sepia-billeder i 30x20 cm. Glæder mig til at se disse i morgen 6/6
Det er lidt noget andet at stå med billederne i hænderne end at se dem på computeren.
Jeg plejer ellers at være en symmetri-freak, men tror sgu de ryger på væggen lettere tilfældigt.
Jeg er bange for at min kopi af Inception Limited Edition er enten gået tabt under rejsen fra England eller også er den blevet totalt skadet, hvilet var hvad der skete sidste gang en pakke var forsinket fra Amazon. 0/6
Næste gang vil jeg være noget mere forsigtig når jeg forudbestiller fra Amazon. De har ikke været særligt pålidelige på det sidste!
#6921 Batsy 15 år siden
#6922 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6923 MMB 15 år siden
#6924 filmz-Myrepip 15 år siden
6/6
#6925 filmz-Myrepip 15 år siden
3/6
Urgh! Godt for pengepungen, men det er sgu nok 98% exit! Men for fanden, lad os dog bare give dem kamp til stregen også!!!
#6926 dyg 15 år siden
Godt nok har CSKA London en forholdsvis tynd trup, og har spillet noget til tider elendigt bold i år, men FCK skal sgu oppe sig for at følge med.
Mon ikke vores kære Johan skal på tur til Parken?
#6927 filmz-Myrepip 15 år siden
#6928 misuma 15 år siden
Det er lidt noget andet at stå med billederne i hænderne end at se dem på computeren.
Jeg plejer ellers at være en symmetri-freak, men tror sgu de ryger på væggen lettere tilfældigt.
#6929 Bobby Singer 15 år siden
Næste gang vil jeg være noget mere forsigtig når jeg forudbestiller fra Amazon. De har ikke været særligt pålidelige på det sidste!
#6930 misuma 15 år siden
Amazon plejer så til gengæld, at sende en erstatning uden videre onkostninger. Det har ihvertfald været min erfaring.