Gravatar

#7321 Collateral 15 år siden

#7320: Også mange tak :) Og man skal jo starte et sted (med hensyn til det med løn.)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7322 MMB 15 år siden

Du får da, så vidt jeg kan se, lov at beholde de Blu-rays som du får sendt til anmeldelse? Dette er da virkelig lækkert og betyder jo nærmest, at du ikke behøver at købe særlig mange film mere. Og hvis du alligevel skriver en anmeldelse på Filmz, efter du har set filmen, kunne det da ikke blive meget bedre! Faktisk overvejer jeg selv at ansøge om at blive anmelder, problemet er bare, at jeg ikke har nok forstand på billede og lyd (eller super godt udstyr) til at kunne lave en god anmeldelse over lige netop de to punkter.
Gravatar

#7323 Collateral 15 år siden

#7322: Ved jeg sgu heller ikke om jeg har. Må jo se om mine evner rækker på de punkter - ellers må de jo brokke sig.

Skrev også i #7319 at jeg får lov at beholde (næsten) alle filmene.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7324 MMB 15 år siden

Det havde jeg helt overset. Men hvor lang tid har du været med på Blu-ray vognen? Jeg er nemlig først lige hoppet med på den, og før jeg er i stand til at kunne bedømme kvaliteten af transferne i forhold til hinanden, føler jeg det er nødvendigt at se en kæmpe stak Blu-rays for at have en idé om, hvad god billed- og lydkvalitet er i Blu-ray sammenhænge.
Gravatar

#7325 Bobby Singer 15 år siden

Collateral (7316) skrev:
Blevet anmelder på bdlive.dk 5/6 - er lige lidt nervøs fordi jeg stadig ikke har skrevet min første anmeldelse til dem - derfor 5.

Cool og jeg er sikker på at du nok skal klare det fint. Af de indlæg du har skrevet herinde, som jeg har læst, virker det helt klart som at du har et godt sprog og er god til at formulere dig selv. Så jeg kan ikke se hvorfor du ikke skulle klare det fint. :)
Idjit
Gravatar

#7326 Collateral 15 år siden

#7324: Nå ok. Der er jeg så relativt sikker på at jeg har set en passende mængde. Har "været på BD vognen" et stykke tid nu. Ca. siden jeg købte mit nuværende tv. Og det er da et par år siden... eller to i hvert fald.

#7325: Mange tak :) Sætter jeg pris på.
Gravatar

#7327 evermind 15 år siden

inflector: Fede billeder dér! :)

Collateral: Tillykke med tjansen, det' cool! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7328 Collateral 15 år siden

#7327: Danke, nu må vi se hvordan det går når jeg modtager min første BD til anmeldelse inden al for længe.
Gravatar

#7329 Åkepool 15 år siden

#7315 - Ja, fede billeder. Er ret vild med det af Jytte Abildstrøm.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7330 NightHawk 15 år siden

mr gaijin (7301) skrev:
Brev fra Udlændingeservice om, at vi opfylder alle de grundlæggende betingelser for opholdstilladelse til min hustru!

6/6

Jeg havde forventet at skulle vente mindst et par måneder, før vi nåede så langt.

Stort tillykke, Mr. Gajin. Det er rigtig dejligt at høre. :)

Collateral (7316) skrev:
Blevet anmelder på bdlive.dk 5/6 - er lige lidt nervøs fordi jeg stadig ikke har skrevet min første anmeldelse til dem - derfor 5.

Stort tillykke med jobbet, Collateral. Det er satme cool. :)

Jeg sidder også og er i gang med at få læst op på dine anmeldelser i top 60 tråden, så satser på at ha' en række kommentarer klar inden for de næste par dage.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: