At jeg er så pissedum...kan simpelthen ikke finde ud af det med, at jeg ikke skal bruge penge på DVD'er, når jeg reelt slet ikke har råd til det...2/6...(2 fordi det trods alt altid er fedt at forøge sin samling:)
Har brugt over 1000 kr i de sidste par uger...og 1000 kr er det jeg ca. har til november...:)
- Solrigt efterårsvejr 6/6 - Simon & Malou 1/6 (fordi, jeg er i godt humør) - Kramer vs. Kramer 6/6 (efter at have set Simon & Malou var det lidt af en "reparationsbajer" - At det er weekend 6/6
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#741 Åkepool 15 år siden
#742 elwood 15 år siden
ville gerne ha set det med Bradley Cooper, hvor James Lipton er med, og det hvor han (Bradley) er med i en sketch omkring bad guys fra film.
Nåede ikke og se det fra start af på Zulu nemlig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#743 Kruse 15 år siden
#744 Åkepool 15 år siden
#745 Skeloboy 15 år siden
Har brugt over 1000 kr i de sidste par uger...og 1000 kr er det jeg ca. har til november...:)
#746 frankdrebin 15 år siden
#747 Åkepool 15 år siden
Kun 5/6, da koncerten var for kort (1½ time) og de ikke spillede "First blood harddisc".
Men for satan det rykkede :)
#748 Notional 15 år siden
#749 Yoda 15 år siden
- Simon & Malou 1/6 (fordi, jeg er i godt humør)
- Kramer vs. Kramer 6/6 (efter at have set Simon & Malou var det lidt af en "reparationsbajer"
- At det er weekend 6/6
#750 Åkepool 15 år siden
Jeg er helt oppe at ringe :)