Gravatar

#7521 Bruce 15 år siden

#7520 Nej det har været et faktum i et par år og i Malmø endnu længere tid, men "ikke se, ikke høre, ikke tale" har været en udpræget taktik, fordi det for mange er så kontroversielt at diskutere og fordi man er bange. Det er meget nemmere altid at slå på jøderne og sige "de har selv været udenom det", hvilket de har hørt på de sidste 2000 år. Det viser blot, at mange i dag ikke er en pind bedre, end medløberne i 30'erne, som hetzede jøder. Uhyggeligt.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#7522 Bobby Singer 15 år siden

Blev endelig færdig med min dansk aflevering til i morgen, efter at have brugt flere timer på at skrive den både i dag og i går. 5/6

Den får ikke 6/6 fordi jeg mistede noget af min dyrebare weekend på det :(

Men det skulle jo laves og jeg er faktisk ganske godt tilfreds med resultatet. Så håber jeg bare læreren er ligeså begejstret :D
Idjit
Gravatar

#7523 Skeloboy 15 år siden

At Kim Clijsters vandt Australian Open, 5/6 (det var trods alt ikke Wozny)

Håber sgu hun fortsætter, for hun er helt fantastisk!
Gravatar

#7524 MMB 15 år siden

WTF?!

Som mandlig tilskuer til kvindetennis holder man sgu da med de pæneste, når Wozniacki er røget ud? ;)
Gravatar

#7525 Skeloboy 15 år siden

#7524 - [url= :)[/url]
Gravatar

#7526 MMB 15 år siden

LOL...
Gravatar

#7527 Bobby Singer 15 år siden

Det danske håndboldlandshold 6/6

Det kan godt være at vi ikke vandt, men de ydede en fremragende indsats.
Idjit
Gravatar

#7528 elwood 15 år siden

Ham den der lille som Franskmændene havde han var satme farlig, han ku nærmest sno sig ind mellem alle de andre spiller, ham fik jeg hurtig respekt for.

Og så Mikkel Hansen når han bare hammer bolden afsted.

Men god gyser en skam vi ikke vandt, men en underholdende kamp 8-)

Og den danske målmand er satme også sej.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7529 misuma 15 år siden

Henry Cavill skal spille Superman. Aner ikke hvem han er, men udseendemæssigt er jeg frisk på ideen.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7530 AP 15 år siden

ja 6/6 til landsholdet for en fantastisk kamp! det var sgu næsten lidt for spændende. Men franskmændende havde nu også nogle farlige spillere som Nikola Karabatić og Bertrand Gille.

Skriv ny kommentar: