Gravatar

#7961 HonoDelLoce 15 år siden

Whispering Horse (7959) skrev:
Man, jeg har ikke grint over sådan noget i rigtig lang tid. Tom Hanks hos Kimmel:

Hahaha! Ren 6/6 !

Det fede er, at det endda er ret "underspillet" i forhold til hvordan man nogle gange ser forældrene virkeligt opfører sig, når de følger sådanne familier..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7962 Highland Park 15 år siden

En brasiliansk bilist har pløjet direkte gennem en cykeldemonstration mod motoriserede køretøjer og kvæstet 40. Begrundelsen lød på, at han blev angrebet af cyklisterne og derfor frygtede for sit liv.

Ja, det giver jo god mening... psykopat!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7963 Åkepool 15 år siden

Er syg idag og har kastet helt vildt meget op 1/6

Den slipper for 0/6, da jeg så har kunne se en film.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7964 Highland Park 15 år siden

Michael Nyman kommer til Danmark!:
http://ibyen.dk/musik/ECE1209796/filmmusikkens-ultimative-troldmand-kommer-til-danmark/ skrev:
29. april indtager Nyman for en aften Dronningesalen i Den Sorte Diamant og »byder publikum inden for i sit mangefacetterede kunstneriske univers med livekoncert, samtale og visning af egne film«, som det lyder fra arrangørerne, CPH PIX, Det Kongelige Bibliotek og artFREQ.

Arrangørerne beskriver videre Michael Nyman som »et renæssancemenneske«.

Musikalsk linedans
Nyman er både filminstruktør, fotograf, skribent og musikvidenskabsmand. Og med sig i bagagen til København har han sin nye film 'NYman With A Movie Camera' fra 2010.

Aftenen byder også på flere kortfilm fra Nymans hånd. Desuden gæster musikere fra ensemblet for ny musik, Athelas, også Dronningesalen. Som en ekstra bonus giver den engelske filmkomponist et åbent interview på scenen.
Gravatar

#7965 Antlion 15 år siden

#7964:

Lækkert! Kun 200 kroner?
Gravatar

#7966 Highland Park 15 år siden

Ja, det er knageme billigt.
Gravatar

#7967 Slettet Bruger [183270890] 15 år siden

Awards Daily har lavet en poll over de film folk har de største forventninger til i 2011: http://www.awardsdaily.com/2011/03/most-anticipate...

Der er op til flere titler der bliver spændende at følge.

Den jeg nok ser mest frem til her i den nærmeste fremtid er Jane Eyre.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#7968 rockysds 15 år siden

At Øst for Paradis fremviser Tsai Ming-Liangs "I Don't Wan't To Sleep Alone" fra i morgen af. Et af de store navne, jeg virkelig har glædet mig til at stifte bekendtskab med. 6/6
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#7969 MMB 15 år siden

Det er ret vildt, at de formår at ramme min top 5 spot on (selvom rækkefølgen er forkert. I gætter selv nummer 1).

Og nå ja, Scorseses film i år hedder "Hugo Cabret" og ikke "The Invention of Hugo Cabret".
Gravatar

#7970 frankdrebin 15 år siden

Dagens TeeFury er en ret fed idag!

Sort Tee med hvide figurer fra Star Wars..

0/6 - Jeg har ikke råd til den :(

Skriv ny kommentar: