Gravatar

#7981 Bruce 15 år siden

Er det også dér man har alle disse øer, som danner verden ude i vandet?
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#7982 JannikAnd 15 år siden

Jep! Neranders har taget Skåne tilbage.
Gravatar

#7983 Slettet Bruger [183270890] 15 år siden

#7971 Rigtigt, men det er vel egentlig også hvad man kan forvente af sådan en side. Men det kunne selvfølgelig være rart at se en international liste.

Nuvel angående listen, så er der et par stykker jeg ser frem til. Som sagt er der "Jane Eyre" pga. Cary Fukunaga, som lavede den fremragende "Sin Nombre. "Tree of Life" naturligvis.

Så er der et par filmatiseringer af bøger. Især "Extremely Loud and Incredible Close" som er en af de bedste bøger jeg har læst fra det sidste årti og så har den Stephen Daldry bag roret. "On the Road" er en fremragende bog, men jeg henholder mig til at være en anelse skeptisk. Så vidt jeg ved er Kristen Stewart i en af rollerne.

Så er der Fincher som jeg altid er interesseret i. Cronenberg er lidt op og ned, men han er en instruktør som kan skabe noget særegent.

Spielberg har også været lidt op og ned, men jeg synes at "Warhorse" lyder som et projekt der er skræddersyet til ham.

Jeg ser også meget frem til George Clooney i Alexander Paynes (ham med "Sideways") "The Descendants". Jeg ser dog endnu mere frem til ham i instruktørrollen på hans film "The Ides of March". Jeg har altid anset et politisk drama, som at være lige i hans boldgade.

Robert Redford kan være interessant, selv om traileren til hans "The Conspirator" ser mindre god ud. Ellers så er Jason Reitman jo en af mine favoritinstruktører fra Canada og glæder mig meget til hans "Young Adult" hvor manuskriptet endnu engang er skrevet af Diablo Cody.

Egentlig en lidt længere klumme jeg fik skrevet, end jeg havde regnet med. I hvert fald synes jeg at det ser interessant hvad angår amerikanske film.

De internationale titler har jeg overhovedet ikke fået dannet mig et overblik over endnu.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#7984 misuma 15 år siden

Nick Frost i filmen Attack The Block:

http://www.shocktillyoudrop.com/news/topnews.php?i...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7985 Neranders 15 år siden

frankdrebin (7980) skrev:
Gid det var mig der var dernede! Har du været henne og se Burj Khalifa? - eller, den kan man vel se fra alle steder i byen ;)

Det er kun to dage siden jeg kom herned og skal være her til den 28. maj, så der er tid nok. Indtil videre er jeg kun kørt forbi nogle gange, hvor jeg har set den på lang afstand. Vil anskue, jeg bor ca. 30 km derfra, og så snart man kommer ud af området, kan man se hen til Ski Dubai, toppen af Burj Al Arab og helt hen til Burj Khalifa, som er den, der ligger længst væk. Men jeg skal helt klart op i det, på et eller andet tidspunkt! :)

Bruce (7981) skrev:

Lige præcis. Verdenskortet har jeg dog ikke set noget til endnu, desværre.

JannikAnd (7982) skrev:
Jep! Neranders har taget Skåne tilbage.

Haha! :D Hvis vi nu splejser om det, kan vi få både Norge og Sverige tilbage. ;)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#7986 frankdrebin 15 år siden

Neranders (7985) skrev:
Det er kun to dage siden jeg kom herned og skal være her til den 28. maj, så der er tid nok. Indtil videre er jeg kun kørt forbi nogle gange, hvor jeg har set den på lang afstand. Vil anskue, jeg bor ca. 30 km derfra, og så snart man kommer ud af området, kan man se hen til Ski Dubai, toppen af Burj Al Arab og helt hen til Burj Khalifa, som er den, der ligger længst væk. Men jeg skal helt klart op i det, på et eller andet tidspunkt! :)

Jamen, det er jo alt for fedt! Gid det var mig :(
Gravatar

#7987 Collateral 15 år siden

At finde en Remedeeh skive i sin nyindkøbte Leonard Cohen cd 0/6
At jeg skal til Kolding for at bytte den 0/6
At jeg har snakket med dem, og at de har oplevet det før 3/6 (Får ikke problemer med at få den rigtige plade, men stadig?)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7988 Neranders 15 år siden

frankdrebin (7986) skrev:
Jamen, det er jo alt for fedt! Gid det var mig :(

Du bør nok ikke læse mit indlæg i What We Saw tråden. ;) Er lige kommet hjem, efter min far har trukket mit kamera og jeg med rundt og lige hurtigt få set de forskellige seværdigheder hernede. :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#7989 Wangsgaard 15 år siden

Collateral (7987) skrev:
At finde en Remedeeh skive i sin nyindkøbte Leonard Cohen cd 0/6
At jeg skal til Kolding for at bytte den 0/6
At jeg har snakket med dem, og at de har oplevet det før 3/6 (Får ikke problemer med at få den rigtige plade, men stadig?)

Købt i TP?

Edit; kom lige i tanke om TP musik ikke er i kolding:)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#7990 Slettet Bruger [183270890] 15 år siden

Tood McCarthy anmelder "Jane Eyre" og det er en ganske positiv anmeldelse : http://www.hollywoodreporter.com/review/jane-eyre-...
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: