Mit 2½ uge gammelt Panasonic RP-HT265 headset er gået i stykker, så der kun kommer lyd fra den højre side. Og jeg som har læst herinde, man aldrig går galt i byen med Panasonic - 0,5/6 (der er dog stadig lyd i den ene side)
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Mit trådløse netkort er lige brændt af, så nu skal jeg IGEN nøjes med det indbyggede HP lort, der slår til og fra hele tiden... Men Datagården bør vel udlevere et nyt når jeg næsten lige har købt det?? Det er en dongle, og den reparerer man vel ikke?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Mit trådløse netkort er lige brændt af, så nu skal jeg IGEN nøjes med det indbyggede HP lort, der slår til og fra hele tiden... Men Datagården bør vel udlevere et nyt når jeg næsten lige har købt det?? Det er en dongle, og den reparerer man vel ikke?
De kan måske insistere på at teste den, hvis de ikke tror på at den er i stykker, men man reparerer generelt ikke it-løsdele.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#8466 Kender faktisk flere af dem der er med i reklamen, da det er ansatte fra forskellige afdelinger fra landet.. Men ja, ved ikke helt hvad jeg synes om reklamerne hehe :)
#8461 Neranders 15 år siden
"That's rough, buddy."
#8462 davenport 15 år siden
#8463 dyg 15 år siden
At være afhængig af bus og gå-ben er fandme træls, også selvom det kun varede 4.5 dage. Selv i en strid kuling er cyklen bedre end bussen!
#8464 gi-jones 15 år siden
#8465 frankdrebin 14 år siden
Det har været en hård uge, da vejret nu er blevet godt, så skal folk ud og købe ind til haven.. FYI så arbejder jeg i Silvan :)
#8466 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8467 Bruce 14 år siden
#8468 frankdrebin 14 år siden
#8467 Kommer du forbi Randers da? :)
#8469 Bruce 14 år siden
#8470 frankdrebin 14 år siden