Man skal være ekstrem Wozni hader, hvis man stadig ikke anerkender hendes indsats og potentiale. Tyskeren som for kort tid siden slog Wozni, blev i dag på det nærmeste massakreret. Bagud 4-1 vandt Wozni derefter 10 partier i træk. Hun er skræmmende stærk af sin alder og så endda i en turnering, man havde forventet at måtte forlade før tid, pga. en uges ekstrem boksetræning, for at komme i form til de største tennis turneringer.
6/6
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Jeg har lige set endnu et afsnit af "The Killing" og den formår at holde niveauet. Jeg er blot spændt på om det er meningen at morderen skal afsløres i første sæson eller man vil køre videre med sagen i en længere periode. Umiddelbart er sidstnævnte scenario det mest oplagte, for det er en serie som bevæger sig langsomt frem.
Det er garanteret Anynonymous, der har indset, at de er en flok indelukkede nørder, der ikke kunne stable en ordentlig demonstration sammen i den virkelig verden, om så det gjaldt deres liv.. Så nu er de gået tilbage til hvad de kan finde ud af - at irritere andre mennesker på inter-webs!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
I 2002 blev den pakistanske kvinde Mukhtaran Mai udsat for en massevoldtægt på ordre af et landsbyråd.
Den magtfulde Mastoi-klan ville straffe hende, fordi hendes på tidspunktet 12-årige bror angiveligt skulle have haft en affære med en Mastoi-kvinde og dermed nedkaldt skam over klanen.
Muktaran Mai har, siden hun valgte at protestere mod overgrebet, stået som et symbol på pakistanske kvinders krav om rettigheder.
#8601 frankdrebin 14 år siden
Snedigt :D
#8602 Ericmase 14 år siden
Nice! :D
#8603 Ericmase 14 år siden
#8604 Thomsen 14 år siden
#8605 Bruce 14 år siden
6/6
#8606 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden
#8607 Bobby Singer 14 år siden
#8608 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8609 HonoDelLoce 14 år siden
#8610 Highland Park 14 år siden
Uhyggeligt... ikke mindst at det er så let at rekruttere de unge.
"Pakistans højesteret frifinder fem for bestilt massevoldtægt"Hold kæft hvor er det langt ude...