I dag for 30 år siden, blev jeg døbt i den hellige ild. Kl. 20 i Brøndby Hallen, fandt den absolut bedst spillede kamp på Brøndby jord nogensinde sted. En hr. Springsteen, ukendt af hr. og fru Danmark, men ikke af bekendte, indtog hallen og spillede i 3 timer og 45 minutter. 30 år senere, sidder de overlevende stadig og overleverer anekdoterne herom. En dag værdig at mindes!
1. maj mødte Bruce Michael Falch i Fælledparken. De fik en snak og Bruce blev inviteret forbi til koncert i Forum om aftenen. Bruce sagde han ville kigge forbi. Det gjorde han og han hoppede op på scenen og spillede [url= Heart sammen med Malurt[/url]
På vej til kontoret hørte jeg i radioen, Osama bin Laden blev fundet og dræbt under en amerikansk militæraktion ud for Islamabad i Pakistan.
Jeg vågnede til den nyhed.. Radioen starter 5 i 7, og det plejer at passe med, at lidt musik lige får mig vågnet og så ligger jeg og gør mig mentalt klar til at stå op (du ved - halvsover ;) ) mens jeg hører nyhederne.. Men da jeg endelig kom ud af sengen 5 over 7 var jeg ikke sikker på, om jeg havde drømt det, eller om det var virkeligt :D (det ville ikke være første gang jeg har drømt mig til en nyhed! :P )
Men det er da en glædelig nyhed, hvis det er sandt.. Nu kommer alle spekulationerne så selvfølgelig i hvordan og hvorledes og om Al-Qaeda vil hævne sig..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#8721 Ericmase 14 år siden
#8722 Highland Park 14 år siden
"Daily Show: Believe It or Believe It - Obama Releases Long-Form Birth Certificate
Barack Obama expresses his sad disappointment in Americans, and Donald Trump proudly takes credit."
Det er hysterisk morsomt - især den sidste del hvor Stewart beskriver Trumps metode på en ganske særlig måde. :D
Bonus:
"Daily Show: Moment of Zen - Trump Takes Credit for Birth Certificate
Donald Trump doesn't need to see a copy of Barack Obama's long-form birth certificate now."
#8723 Bruce 14 år siden
1. maj mødte Bruce Michael Falch i Fælledparken. De fik en snak og Bruce blev inviteret forbi til koncert i Forum om aftenen. Bruce sagde han ville kigge forbi. Det gjorde han og han hoppede op på scenen og spillede [url= Heart sammen med Malurt[/url]
Hungry Heart klippet her er fra Barcelona 10 dage før. Han var i sindssyg form dengang.
7/6
#8724 Batsy 14 år siden
#8725 Neranders 14 år siden
"That's rough, buddy."
#8726 Neranders 14 år siden
"That's rough, buddy."
#8727 HonoDelLoce 14 år siden
Jeg vågnede til den nyhed.. Radioen starter 5 i 7, og det plejer at passe med, at lidt musik lige får mig vågnet og så ligger jeg og gør mig mentalt klar til at stå op (du ved - halvsover ;) ) mens jeg hører nyhederne.. Men da jeg endelig kom ud af sengen 5 over 7 var jeg ikke sikker på, om jeg havde drømt det, eller om det var virkeligt :D (det ville ikke være første gang jeg har drømt mig til en nyhed! :P )
Men det er da en glædelig nyhed, hvis det er sandt.. Nu kommer alle spekulationerne så selvfølgelig i hvordan og hvorledes og om Al-Qaeda vil hævne sig..
#8728 Bruce 14 år siden
6/6
#8729 MMB 14 år siden
Ja, for begge begivenheder vil jo gå over i historien! Eller noget...
#8730 Bruce 14 år siden