Som skrevet på FB: Ved en oprydning i mit klædeskab faldt jeg over en gammel fodboldtrøje, som jeg fik tilbage i slut-80erne af ingen ringere end Kaj Johansen. Trøjen var en som John Faxe havde spillet i tilbage ved EM i '88.
Siden jeg er blevet voksen har jeg på intet tidspunkt kunne passe trøjen, da Faxe ikke var verdens største mand, MEN NU passer den! 6/6 :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Så får vi nøglerne til lejligheden næste søndag 6/6
Nøj, hvor skal vi smide en masse ud for at ku' være i lejligheden 2/6
Men en 4-værelses til 4600 kr? 6/6
Jeg er lige blevet tilbudt en 2 værelses på 88 m2 til 8000 kr. ! Så den lejlighed i har fundet er pænt billig, men sådan er det jo når man ikke lever i Storkøbenhavn :)
#8801 davenport 14 år siden
#8802 Bony 14 år siden
"Det er nogle flotte farver, men hvad er det lige helt præcist det skal forestille..?"
Sagt om min Watchmen/Star Wars TeeFury "Who Watches The Empire".
Tsk tsk, ungdommen nu til dags. Jeg svarede hende dog heller ikke i ren skuffelse over den manglende viden. :)
#8803 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8804 misuma 14 år siden
6/6
#8805 dyg 14 år siden
Ved en oprydning i mit klædeskab faldt jeg over en gammel fodboldtrøje, som jeg fik tilbage i slut-80erne af ingen ringere end Kaj Johansen. Trøjen var en som John Faxe havde spillet i tilbage ved EM i '88.
Siden jeg er blevet voksen har jeg på intet tidspunkt kunne passe trøjen, da Faxe ikke var verdens største mand, MEN NU passer den! 6/6 :)
#8806 Bruce 14 år siden
6/6
#8807 Batsy 14 år siden
#8808 misuma 14 år siden
Nøj, hvor skal vi smide en masse ud for at ku' være i lejligheden 2/6
Men en 4-værelses til 4600 kr? 6/6
#8809 Wangsgaard 14 år siden
Jeg er lige blevet tilbudt en 2 værelses på 88 m2 til 8000 kr. ! Så den lejlighed i har fundet er pænt billig, men sådan er det jo når man ikke lever i Storkøbenhavn :)
#8810 misuma 14 år siden
8000 kr alligevel? Avsi!